Tilbage efter ca. 3 mdr væk fra baby.dk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. september 2011

Mor010711

STN skriver:

Så er jeg tilbage igen.. NU MED BABY!!!!

Det kan godt være at I har glemt mig.. var ret aktiv herinde førhen, men lige inden jeg fødte valgte jeg, at slette min profil herinde, fordi jeg havde brug for en pause - men NU er jeg tilbage! Men en lille pige på 10 uger

Det er helt underligt at bruge siden igen, nu hvor jeg ikke er gravid mere.. haha.. Men dejligt!

Så hej til jer alle!  Ville bare lige hilse på igen... Og et lille billede af mig selv og vores engel

Kan skam godt huske dig. 

Vi havde termin med en dags mellemrum, så har kigget efter dig for at se hvordan det var gået. Dejlig lille pige du har fået. 

Stort tillykke med hende 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2011

Sitrani

Mor010711 skriver:

Kan skam godt huske dig. 

Vi havde termin med en dags mellemrum, så har kigget efter dig for at se hvordan det var gået. Dejlig lille pige du har fået. 

Stort tillykke med hende 

Uh... Tusind tak! Ja, det er rigtigt... Hvordan er det gået med dig?

Anmeld

13. september 2011

Mor010711

STN skriver:

Uh... Tusind tak! Ja, det er rigtigt... Hvordan er det gået med dig?

Her er det også gået rigtig fint. 

Gik dog 8 dage over, så tålmodigheden blev sat på prøve allerede inden hun kom til verden 

Nu kæmper vi med noget kolik  men hun er sund og rask og det er jo det vigtigste 

Kan læse på dine andre indlæg at alt bare kører derudaf. Hvor er I seje. Godt gået 

Og du skal til noget fest. Fedt at du ikke bare sidder derhjemme og "kun" er mor. Ville ønske jeg selv kunne løsrive mig, men det er svært når hun er så ked hele tiden.

Anmeld

13. september 2011

Mira0911

Velkommen tilbage... Tillykke med din datter...  Hun ser skøn ud... 

Anmeld

13. september 2011

Sitrani

Mor010711 skriver:

Her er det også gået rigtig fint. 

Gik dog 8 dage over, så tålmodigheden blev sat på prøve allerede inden hun kom til verden 

Nu kæmper vi med noget kolik  men hun er sund og rask og det er jo det vigtigste 

Kan læse på dine andre indlæg at alt bare kører derudaf. Hvor er I seje. Godt gået 

Og du skal til noget fest. Fedt at du ikke bare sidder derhjemme og "kun" er mor. Ville ønske jeg selv kunne løsrive mig, men det er svært når hun er så ked hele tiden.

Wow.. 8 dage over tid... Puuuuha - jeg fødte hende 6 dage før terminsdagen! Så det var skønt...

Åh, det lyder hårdt! Havde selv kolik, da jeg var lille.. Og mine forældre har fortalt for hårdt det er med en unge der bare græder og græder...

Ja, jeg synes da at det hele kører som det skal Så det er dejligt.. Er jo så mega forelsket i hende Er overbevist om, at hun er den smukkeste lille pige i verden Hehe..

Glæder mig også til jeg skal prøve at feste igen... Det bliver helt underligt, men dejligt nok at komme lidt ud med veninderne og kæresten igen! Det skal du nok også komme til, når du får mulighed for det.. Det er jo, som du selv skriver, svært når hun har kolik og sådan...

Anmeld

13. september 2011

Sitrani

Mira0911 skriver:

Velkommen tilbage... Tillykke med din datter...  Hun ser skøn ud... 

Ih, tak

Anmeld

13. september 2011

Mor010711

STN skriver:

Wow.. 8 dage over tid... Puuuuha - jeg fødte hende 6 dage før terminsdagen! Så det var skønt...

Åh, det lyder hårdt! Havde selv kolik, da jeg var lille.. Og mine forældre har fortalt for hårdt det er med en unge der bare græder og græder...

Ja, jeg synes da at det hele kører som det skal Så det er dejligt.. Er jo så mega forelsket i hende Er overbevist om, at hun er den smukkeste lille pige i verden Hehe..

Glæder mig også til jeg skal prøve at feste igen... Det bliver helt underligt, men dejligt nok at komme lidt ud med veninderne og kæresten igen! Det skal du nok også komme til, når du får mulighed for det.. Det er jo, som du selv skriver, svært når hun har kolik og sådan...

Du tager helt fejl.. Det er jo min der er den smukkeste i verden 

Hehe, det kommer nok an på øjnene der ser. Men hun ser skøn ud 

Anmeld

13. september 2011

Den lykkelige

Velkommen tilbage og hvor er hun bare så fiiiin  tillykke med hende..

Anmeld

13. september 2011

Sitrani

Mor010711 skriver:

Du tager helt fejl.. Det er jo min der er den smukkeste i verden 

Hehe, det kommer nok an på øjnene der ser. Men hun ser skøn ud 

Haha, ja okay

Anmeld

13. september 2011

Sitrani

Den lykkelige skriver:

Velkommen tilbage og hvor er hun bare så fiiiin  tillykke med hende..

Tak skal du have

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.