Tilbage efter ca. 3 mdr væk fra baby.dk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.106 visninger
19 svar
0 synes godt om
5. september 2011

Sitrani

Så er jeg tilbage igen.. NU MED BABY!!!!

Det kan godt være at I har glemt mig.. var ret aktiv herinde førhen, men lige inden jeg fødte valgte jeg, at slette min profil herinde, fordi jeg havde brug for en pause - men NU er jeg tilbage! Men en lille pige på 10 uger

Det er helt underligt at bruge siden igen, nu hvor jeg ikke er gravid mere.. haha.. Men dejligt!

Så hej til jer alle!  Ville bare lige hilse på igen... Og et lille billede af mig selv og vores engel

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2011

Dut-ugle

Profilbillede for Dut-ugle

Velkommen tilbage  Og et stort tillykke med den lille prinsesse

Anmeld

5. september 2011

Sitrani

Dut-ugle skriver:

Velkommen tilbage  Og et stort tillykke med den lille prinsesse

Jo tak skal du ha'

Anmeld

5. september 2011

1000Ben

STN skriver:

Det kan godt være at I har glemt mig.. var ret aktiv herinde førhen, men lige inden jeg fødte valgte jeg, at slette min profil herinde, fordi jeg havde brug for en pause - men NU er jeg tilbage! Men en lille pige på 10 uger

Det er helt underligt at bruge siden igen, nu hvor jeg ikke er gravid mere.. haha.. Men dejligt!

Så hej til jer alle!  Ville bare lige hilse på igen... Og et lille billede af mig selv og vores engel

Jeg kan godt huske dig og velkommen tilbage 

Knus

Stefanie 

Anmeld

5. september 2011

Muhmi

Velkommen tilbage... Hvor er hun dejlig

Anmeld

5. september 2011

Dansker I Holland

STN skriver:

Ihhh hvor er hun da bare LÆKKER smiler.. Velkommen tilbage Hedder du det samme som før du slettede eller hvad hed du før? Kan nemlig ikke huske det, men kan kende dit ansigt Tillykke med hende

Anmeld

5. september 2011

Gokhanozen

Hejjj jeg er ny her inde men hej og velkommen tilbage tillykke med bebsen hun er rigtig sød

Anmeld

5. september 2011

Nessie

Hej og velkommen tilbage med din skønne lille pige

Anmeld

5. september 2011

Clisolka

Velkommen tilbage og STORT tillykke med prinsessen

Anmeld

5. september 2011

Sitrani

Dansker I Holland skriver:

Ihhh hvor er hun da bare LÆKKER smiler.. Velkommen tilbage Hedder du det samme som før du slettede eller hvad hed du før? Kan nemlig ikke huske det, men kan kende dit ansigt Tillykke med hende

Jeps - hedder skam det samme  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.