Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Alexis - i den virtuelle verden! skriver: Ja det er et gedemarked! Hehe. No wonder at man bliver lidt småskør af det system, hehe.
Ja det er et gedemarked! Hehe. No wonder at man bliver lidt småskør af det system, hehe.
helt bestemt
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kay skriver: Jeg bløder!!!! det har jeg ventet på siden starten af maj!!! og i går aftes lige inden jeg gik i seng, var jeg på toilettet... og der var ren frisk blod nu kan vi komme videre og få lavet de sidste blodprøver og scanning af æggelederne godtnok har jeg ondt i maven af helvede til, og mega mavekramper... men jeg bare glad
Jeg bløder!!!!
det har jeg ventet på siden starten af maj!!! og i går aftes lige inden jeg gik i seng, var jeg på toilettet... og der var ren frisk blod
nu kan vi komme videre og få lavet de sidste blodprøver og scanning af æggelederne
godtnok har jeg ondt i maven af helvede til, og mega mavekramper... men jeg bare glad
WEEEEEEEEEEEEHOOOOOOOOOOOOO!!!!
Hvor er det super fantastisk.... Weeeee.....
Mira0911 skriver: Hvor er det super fantastisk.... Weeeee.....
ja det er rigtig skønt.... så mangler jeg bare at få fat i kliniken hvpr jeg skal scannes og bestille tid... men tror de har travlt for der er optaget hele tiden
FYR DEN AF!!!
Weeee hvor skønt Uhhh håber SÅ meget på en baby til jer smiler...
Kay skriver: ja det er rigtig skønt.... så mangler jeg bare at få fat i kliniken hvpr jeg skal scannes og bestille tid... men tror de har travlt for der er optaget hele tiden
Håber du snart kommer igennem....
Ihh, hvor er det skønt
Lisbeth
tak alle sammen
jeg har fået tid til scanning på mandag håber det går godt
HVor skønt
Håber det bliver en god skanning, og en god sædprøve, så I kan komme nærmere målet
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128