Jubiiii.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. september 2011

Kay

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Ja det er et gedemarked! Hehe. No wonder at man bliver lidt småskør af det system, hehe. 

helt bestemt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2011

ønskebørn74

Kay skriver:

Jeg bløder!!!!

det har jeg ventet på siden starten af maj!!! og i går aftes lige inden jeg gik i seng, var jeg på toilettet... og der var ren frisk blod

nu kan vi komme videre og få lavet de sidste blodprøver og scanning af æggelederne  

godtnok har jeg ondt i maven af helvede til, og mega mavekramper... men jeg bare glad

WEEEEEEEEEEEEHOOOOOOOOOOOOO!!!!

Anmeld

5. september 2011

Mira0911

Hvor er det super fantastisk.... Weeeee..... 

Anmeld

5. september 2011

Kay

Mira0911 skriver:

Hvor er det super fantastisk.... Weeeee..... 

ja det er rigtig skønt.... så mangler jeg bare at få fat i kliniken hvpr jeg skal scannes og bestille tid... men tror de har travlt for der er optaget hele tiden

Anmeld

5. september 2011

ano14316

Kay skriver:

Jeg bløder!!!!

det har jeg ventet på siden starten af maj!!! og i går aftes lige inden jeg gik i seng, var jeg på toilettet... og der var ren frisk blod

nu kan vi komme videre og få lavet de sidste blodprøver og scanning af æggelederne  

godtnok har jeg ondt i maven af helvede til, og mega mavekramper... men jeg bare glad

FYR DEN AF!!!

Anmeld

5. september 2011

Dansker I Holland

Kay skriver:

Jeg bløder!!!!

Weeee hvor skønt Uhhh håber SÅ meget på en baby til jer smiler...

Anmeld

5. september 2011

Mira0911

Kay skriver:

ja det er rigtig skønt.... så mangler jeg bare at få fat i kliniken hvpr jeg skal scannes og bestille tid... men tror de har travlt for der er optaget hele tiden

Håber du snart kommer igennem.... 

Anmeld

5. september 2011

Lisbeth1985

Kay skriver:

Jeg bløder!!!!

Ihh, hvor er det skønt

Lisbeth

Anmeld

5. september 2011

Kay

tak alle sammen

jeg har fået tid til scanning på mandag håber det går godt

Anmeld

5. september 2011

Nessie

HVor skønt

Håber det bliver en god skanning, og en god sædprøve, så I kan komme nærmere målet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.