Jubiiii.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

933 visninger
21 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
5. september 2011

Kay

Jeg bløder!!!!

det har jeg ventet på siden starten af maj!!! og i går aftes lige inden jeg gik i seng, var jeg på toilettet... og der var ren frisk blod

nu kan vi komme videre og få lavet de sidste blodprøver og scanning af æggelederne  

godtnok har jeg ondt i maven af helvede til, og mega mavekramper... men jeg bare glad

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Kay skriver:

Jeg bløder!!!!

det har jeg ventet på siden starten af maj!!! og i går aftes lige inden jeg gik i seng, var jeg på toilettet... og der var ren frisk blod

nu kan vi komme videre og få lavet de sidste blodprøver og scanning af æggelederne  

godtnok har jeg ondt i maven af helvede til, og mega mavekramper... men jeg bare glad

Ihh hvor godt søde!!! 

Anmeld

5. september 2011

Kay

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Ihh hvor godt søde!!! 

ja det er skønt

så mangler vi bare svar på kærestens sæd prøve

Anmeld

5. september 2011

Kay skriver:

ja det er skønt

så mangler vi bare svar på kærestens sæd prøve

Håber han har en fin kvalitet 

Anmeld

5. september 2011

Kay

Håber han har en fin kvalitet 

det er han selv 100% sikker på at han har... han er ikke engang nervøs... hihi...

det er kun mig der er lidt nervøs...

Anmeld

5. september 2011

Kay skriver:

det er han selv 100% sikker på at han har... han er ikke engang nervøs... hihi...

det er kun mig der er lidt nervøs...

Kan jeg godt forstå du er. Vi var begge nervøse, dog uden grund. Kan huske at det føltes lidt som dommedag, og ikke særlig rart. Håber på det bedste! 

Anmeld

5. september 2011

Kay

Kan jeg godt forstå du er. Vi var begge nervøse, dog uden grund. Kan huske at det føltes lidt som dommedag, og ikke særlig rart. Håber på det bedste! 

ja total domme dag... puhhhh... og så skal der tages en til... hmmm lægen forklarede noget med at der skulle tages to med minimum 2 ugers mellemrum... fordi der er så mange faktore der kan spille ind...

Anmeld

5. september 2011

ja total domme dag... puhhhh... og så skal der tages en til... hmmm lægen forklarede noget med at der skulle tages to med minimum 2 ugers mellemrum... fordi der er så mange faktore der kan spille ind...

Vi fik tager et par stykker, med nogle måneders mellemrum. Der er rigtig meget der spiller ind. F.eks hvis manden har haft feber, så kan man godt regne med at svømmerne ikke er i helt så god stand som de nok ellers ville være. 

Anmeld

5. september 2011

Kay

Vi fik tager 3, med nogle måneders mellemrum. Der er rigtig meget der spiller ind. F.eks hvis manden har haft feber, så kan man godt regne med at svømmerne ikke er i helt så god stand som de nok ellers ville være. 

ja og hvis han havde drukket et par dage før og ja... hvornår man sidst havde sex og hvornår den blev lavet i forhold til at den blev afleveret... puhhh det er jo et virvar af ting

Anmeld

5. september 2011

Kay skriver:

ja og hvis han havde drukket et par dage før og ja... hvornår man sidst havde sex og hvornår den blev lavet i forhold til at den blev afleveret... puhhh det er jo et virvar af ting

Ja det er et gedemarked! Hehe. No wonder at man bliver lidt småskør af det system, hehe. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.