FCB, golf og bryllupskage :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. september 2011

iris-mor

twinboys skriver:

Yes yes yes yes har også savnet dine kagebilleder og igen igen og atter igen må jeg sige WAAAAAAUUUUW

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2011

Muffin_girl

Anasmor skriver:

Har ikke været så god til at få lagt billeder ind på det sidste, men her er kagerne

GENIAL 

Anmeld

4. september 2011

Anasmor

AalborgPigen skriver:

GENIAL 

Mange tak

Anmeld

11. september 2011

AnneHj

Hooold nu op, hvor er du bare dygtig - og virkelig inspirationen til jeg er kastet mig ud i det her fantastiske univers :-)
Jeg håber du kan fortælle mig, hvad du benytter af opsmøring? Jeg har nemlig store problemer med min fondant "sveder". En anden ting er jeg godt kunne tænke mig at vide, er om har et fif til bogstavsudstikkerne, som du har benyttet i Far - 30 år. ?? Jeg synes tit de bliver i formen, og bare ikke vil ud.
Men endnu engang - hvor tager jeg virkelig bare hatten af for dit arbejde.

Anmeld

11. september 2011

Chillien

Anasmor skriver:

Har ikke været så god til at få lagt billeder ind på det sidste, men her er kagerne

Er helt vild med den med svanerne!! De er godt nok flotte de sten du har lavet!! Det må jeg sige.. Det tager jeg hatten af for!

Anmeld

12. september 2011

Anasmor

AnneHj skriver:

Hooold nu op, hvor er du bare dygtig - og virkelig inspirationen til jeg er kastet mig ud i det her fantastiske univers :-)
Jeg håber du kan fortælle mig, hvad du benytter af opsmøring? Jeg har nemlig store problemer med min fondant "sveder". En anden ting er jeg godt kunne tænke mig at vide, er om har et fif til bogstavsudstikkerne, som du har benyttet i Far - 30 år. ?? Jeg synes tit de bliver i formen, og bare ikke vil ud.
Men endnu engang - hvor tager jeg virkelig bare hatten af for dit arbejde.

Jamen jeg da RIGTIG glad for at jeg har inspireret dig ind i denne fangende hobby

Jeg bruger som oftest PSC eller nutella smørcreme, er glad for at arbejde med dem begge to

Mht bogstaverne, så er det virkelig bare SÅ nemt. MEN og virkelig MEN, hvis du prøver at lave bogstaver i MMF så er det bare Så svært, så køb dig en god fondant, jeg køber altid denne her http://dinkage.dk/fondant-sugarpaste-og-marcipan-66/funcakes-fondant-hvid-250-gr-646.html?q=hvid+fondant+ den er fantastisk til bogstaver... Du ruller bare ud, lader det ligge i 5 minutter, og så går det bare derudaf...

..

Anmeld

12. september 2011

AnneHj

Mange mange tak for dit svar. Det er jeg virkelig glad for, du gider bruge din tid på. 

Jeg tænker med PSC - er det en opskrift du vil dele? 
Jeg tænker bare på smagen - er den ikke sådan lidt vammel, hvis du forstår?  

Tak for rådet med bogstaverne - jeg benytter Bakels fondant, som synes er fin at arbejde med. Men tror lige jeg vil tage rådet med de 5 min. med - for det er nemlig som om, den er for "varm" fondanten.

Anmeld

12. september 2011

Englebassen82

Sådan....

Anmeld

16. september 2011

Susan1978

Smukt Kristina,

som de andre siger, så er B-kagen virkelig smuk og meget enkel alligevel.

golfkagen er bare så nice så sød og sjov.

Anmeld

16. september 2011

Benjamins'mor

Hold da op hvor er du dygtig! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.