FCB, golf og bryllupskage :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.155 visninger
21 svar
0 synes godt om
3. september 2011

Anasmor

Har ikke været så god til at få lagt billeder ind på det sidste, men her er kagerne

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2011

muzen

fuck så har du bare gjort det igen. er totalt solgt over din super finde b-kage, den er helt sikkert lagt i gemmerne ;-)

de andre er også super gode, men er helt væk i B-kagen

Anmeld

3. september 2011

Anasmor

Pynten blev lavet efter dette billede som Michelle sendte mig.. En figur som hun havde fået af kæresten, og som hun er rigtig glad for

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

3. september 2011

Den lykkelige

Du er så genial til de kager!!!!

Anmeld

3. september 2011

Anasmor

Du er så genial til de kager!!!!

Anmeld

3. september 2011

Den lykkelige

Anasmor skriver:

Hvordan får du dem så perfekte uden buler?? Bruger du meget smørcreme eller bare tyk fondant?? Eller?

Anmeld

3. september 2011

Dansker i England

Hvor er de bare flotte alle tre - men især bryllupskagen. Den er jo direkte smuk. Well done

Anmeld

3. september 2011

twinboys

Yes yes yes yes har også savnet dine kagebilleder og igen igen og atter igen må jeg sige WAAAAAAUUUUW

Anmeld

3. september 2011

Anasmor

Den lykkelige skriver:

Hvordan får du dem så perfekte uden buler?? Bruger du meget smørcreme eller bare tyk fondant?? Eller?

Jeg samler i udtræksforme, så er kagerne helt lige når jeg skal til at smørre op

Anmeld

3. september 2011

Den lykkelige

Anasmor skriver:

Jeg samler i udtræksforme, så er kagerne helt lige når jeg skal til at smørre op

Nåååårh ej må jeg da også prøve i fremtiden.. jeg klipper altis et stykke bage papir i den form jeg vil have kagen også skære omkring det på alle bunde.. men bliver jo så ikke 100% lige.. Må da prøve det du skriver

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.