hvornår fik i jeres børn døbt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. september 2011

B&J

Vores var næsten ½år og det var jeg super glad for også især fordi vi havde problemer med mad omkring ham og der han var ½år havde vi det sådan styr på det... for det var mere vigtigt at få helt styr på ind at blive døbt,...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2011

Baby_girl2011

min prisesse var omkring 3 mdr da hun blev døbt..

Og hun var bare så dygtig i kirken..

Anmeld

4. september 2011

sne190810

Min datter blev døbt d. 14 august 2011

5 dage før hendes 1-års fødselsdag, som var d. 19 august 2011 

Hun er en lille spirrevip, og kunne snildt være i dåbkjolen. I kirken havde hun det også helt lækkert med ostehapser og høre orglet, ift til de andre som måtte vandre op og ned af gangen med utilfredse spædbørn

Anmeld

25. september 2011

annec

Vores søn skal døbes her d. 23/10, såhan nårnæstenat blive 2 mdr. Han er 2 mdr. d. 26

Anmeld

25. september 2011

Benjamins'mor

Benjamin er fra 3 januar, og blev døbt d. 24 april. Så han var lige knap 4 mdr. 

Anmeld

25. september 2011

hekran

ønskeprinsesse2011 skriver:

ja jeg kunne godt tænke mig at vide hvor gamle jeres børn var da de blev døbt.

kæresten og jeg er begyndt at snakke lidt om det. og jeg syntes det lidt sent når prinsessen er 5-6mdr. men det syntes han ikke.

så piger hvornår blev jeres børn døbt??

Jeg synes umiddelbart også, at det er sent. Da jeg var lille var det normalt at døbe børn indenfor den første måned. Jeg var selv døbt, da jeg var 3 uger gammel og jeg er endda tvilling. Men jeg tror måske det varierer lidt fra familie til familie.

Mine børn er blevet døbt da de var hhv 6 uger, 8 uger og 7 uger gamle. Passer rigtig fint, fordi der sover de stadig fra det meste

Anmeld

25. september 2011

little-boy

Silas var cirka 6 måneder

Anmeld

25. september 2011

Toshiba

ønskeprinsesse2011 skriver:

ja jeg kunne godt tænke mig at vide hvor gamle jeres børn var da de blev døbt.

kæresten og jeg er begyndt at snakke lidt om det. og jeg syntes det lidt sent når prinsessen er 5-6mdr. men det syntes han ikke.

så piger hvornår blev jeres børn døbt??

mine blev døbt da de var

10 uger + 2 dage og

9 uger + 6 dage

Anmeld

25. september 2011

Gittemor09

sofie var 4 måneder... ikke tre måneder for ville ikke have dåb juleaften

Anmeld

25. september 2011

Møn-Mor

Hos os kommer baby til at være i hvert fald 4 måneder (ville helst det blev gjort ved 3 mdr.), da vi har to konfirmationer i familien lige efter hinanden sidst i april og starten af maj med mange af de samme mennesker, som også skal med til barnedåben.

/Winnie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.