hvornår fik i jeres børn døbt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. september 2011

NinaNymannMadsen

Asta var næsten 4 mdr da hun blev døbt og hendes lillesøster Anne Louise skal døbes til januar regner vi med og der vil hun være 3-4 mdr.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2011

linefun

Victor var knap 3 måneder, han klarede det super flot i kirken..

Anmeld

4. september 2011

vitapigen

Simone skal døbes i dag og er 8 uger gammel

Anmeld

4. september 2011

LinLin

David var 5 mdr - Adam var 6½ md...

Ville gerne have haft Adam døbt omkring de 5 mdr også, men det kunne ikke lade sig gøre pga hans fars arbejde

Anmeld

4. september 2011

Lise

Simon var 3 mdr og 5 dage, og Casper var 2,5 mdr.

De skulle begge i svigerfamiliens familiedåbskjole, så de skulle ikke være for store. Simon kunne lige netop være deri, mens Casper svømmede i den   Det, og så at vi skulle have min far med (han er hjemme fire uger, arbejder i fire uger, hjemme i fire uger etc.), afgjorde datoen.

Anmeld

4. september 2011

TbCp

Liva var lige knap 5 mdr. Vi skulle lige over kolikken og så kom december, så vi valgte at hun blev døbt midt i januar hvor hun så, som sagt, var knap 5 mdr.
Den lille ny bliver nok også omkring 5 mdr. han/hun kommer i slutningen af januar, og så tror jeg lige vi vil over konfirmationer inden vi får ham/hende døbt.

Anmeld

4. september 2011

MortilCilas

Min søn havde været 4½ måned ca. hvis han var blevet døbt

Anmeld

4. september 2011

chael

ønskeprinsesse2011 skriver:

ja jeg kunne godt tænke mig at vide hvor gamle jeres børn var da de blev døbt.

kæresten og jeg er begyndt at snakke lidt om det. og jeg syntes det lidt sent når prinsessen er 5-6mdr. men det syntes han ikke.

så piger hvornår blev jeres børn døbt??

Begge mine er døbt da de var 4 mdr.

Og en af hovedårsagerne er bla. At hvis det blivet senere, kan de ikke passe dåbskjolen.

*Camilla 36+4

Anmeld

4. september 2011

MaleneJensen

3 måneder

Anmeld

4. september 2011

Dorthe1986

Emil var 2 1/2 måned og det var rigtig fint - han græd lidt i starten men det varfotdi en anden baby der skulle døbes græd... da den første salme blev sunget sov han resten af tiden de andre børn der blev døbt den dag var noget ældre og de var meget kede af det og urolige..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.