Cupcakes til barnedåb?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. september 2011

Den lykkelige

Men hvor meget ca ? Bare for at have en idé om det.

Altså hvis vi boede tæt på hinanden ville jeg gerne lave dem til dig for 300 kr.. Men altså det nok også billigt i forhold til hvad nogle ville tage..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2011

Saram

Den lykkelige skriver:

Altså hvis vi boede tæt på hinanden ville jeg gerne lave dem til dig for 300 kr.. Men altså det nok også billigt i forhold til hvad nogle ville tage..

Det var sq billigt ! Hvor bor du henne ? Vi har nemlig gæster der kommer både fra sjælland og fyn. Har du lavet dem før, og evt. billeder af nogen du har lavet?

Anmeld

3. september 2011

Den lykkelige

Saram skriver:

Det var sq billigt ! Hvor bor du henne ? Vi har nemlig gæster der kommer både fra sjælland og fyn. Har du lavet dem før, og evt. billeder af nogen du har lavet?

Ja jeg har lavet en milliard cupcakes  laved selv 60 stk til min datters barnedåb.. Prøver lige finde billeder..

Anmeld

3. september 2011

Den lykkelige

Hov.. bor i Kalundborg

Anmeld

3. september 2011

Saram

Den lykkelige skriver:

Hov.. bor i Kalundborg

Pyh, øv - kender INGEN der kommer derfra eller bare tæt på. De gæster vi har der kommer derover fra kommer fra sydsjælland og kastrup.. Ellers var det RIGTIG sødt af dig at du ville hjælpe, og så for så få penge !

Anmeld

3. september 2011

Den lykkelige

Her er dem jeg har lavet til min datters dåb 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

3. september 2011

Den lykkelige

Saram skriver:

Pyh, øv - kender INGEN der kommer derfra eller bare tæt på. De gæster vi har der kommer derover fra kommer fra sydsjælland og kastrup.. Ellers var det RIGTIG sødt af dig at du ville hjælpe, og så for så få penge !

Nå ok det er ærgeligt..  håber du finder på noget..

Anmeld

4. september 2011

mamalicious

Saram skriver:

Vejle - men har gæster der kommer fra både fyn og sjælland !

Ævs jeg tror det er for langt væk !!

Min kusine har en butik i århus der hedder CUPCAKEFABRIKKEN ( du kan evt. tjekke den ud på nettet )

Hun er super dygtig.

Hun har været i godaften danmark og kører en kampagne for kop & kande - hun laver de skønneste cupcakes til enhver lejlighed !!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.