Cupcakes til barnedåb?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. september 2011

Saram

Polkaprik skriver:

Hvor mange ska du bruge og hvordan ska de se ud? 

60 - smag, og udseende er stort set lige meget (næsten) skal bare have et bud på hvor billigt det kan gøres, hvis jeg skal have overtalt min kæreste ! Og vil VIRKELIG gerne kunne servere noget andet end småkager til kaffen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2011

Jakob'sMor

Saram skriver:

Godaften de damer..

Nu bliver jeg altså nød til at spørge: Hvad tager i for at lave en omgang cupcakes til en barnedåb? Har for ikke så længe spurgt hvad det kostede med en alm kage, og min kæreste synes det er aaalt for dyrt. Øv !

Så må jo høre om det er det samme med Cupcakes?

// Sara Alrø, som er stolt af at være mor til lille Filuca Nora.

Hvis du har bageevner selv, kan du da selv bage nogle cupcakes og pynte dem.

Det er nok ca 10 kr par styk så det bliver jo alligevel 600 kr - ved ikke om din kæreste synes det er for dyrt...

Anmeld

3. september 2011

Saram

Jakob'sMor skriver:

Hvis du har bageevner selv, kan du da selv bage nogle cupcakes og pynte dem.

Det er nok ca 10 kr par styk så det bliver jo alligevel 600 kr - ved ikke om din kæreste synes det er for dyrt...

Haha har INGEN bageevner overhovedet - men kender en der har, hvis det er. Men ville bare være så meget nemmere at få dem lavet.

Men 10 pr stk. hvis man selv skal lave dem, eller hvis det er "ude fra" ?

Anmeld

3. september 2011

Den lykkelige

Hvis jeg skulle lave til dåb ville jeg tage mindre for det end en decideret kage.. synes nemlig det meget nemmere og hurtigere med cupcakes..

Anmeld

3. september 2011

Saram

Den lykkelige skriver:

Hvis jeg skulle lave til dåb ville jeg tage mindre for det end en decideret kage.. synes nemlig det meget nemmere og hurtigere med cupcakes..

Men hvor meget ca ? Bare for at have en idé om det.

Anmeld

3. september 2011

Jakob'sMor

Haha har INGEN bageevner overhovedet - men kender en der har, hvis det er. Men ville bare være så meget nemmere at få dem lavet.

Men 10 pr stk. hvis man selv skal lave dem, eller hvis det er "ude fra" ?

Kan jeg godt se så - hvornår skal du holde dåb? Hvis jeg skulle lave dem ville jeg nok tage 8-10 kr stk - det er noget nemmer end en kage kage

Anmeld

3. september 2011

Saram

Jakob'sMor skriver:

Kan jeg godt se så - hvornår skal du holde dåb? Hvis jeg skulle lave dem ville jeg nok tage 8-10 kr stk - det er noget nemmer end en kage kage

11 Sep - så har riigtig travlt med at finde ud af noget.

Okay, det lyder fornuftigt!

Anmeld

3. september 2011

Jakob'sMor

Ja det kan jeg godt se Håber du har heldet med dig

Anmeld

3. september 2011

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“

Hvis du ingen bageevne har, så tag AMO chokoladekage (ikke tærte) og put den i muffinsforme.. det kan ikke gå galt... de smager altså sindsyg godt og folk tror du selv har bagt dem fra bunden... Så er det bare pynten, som du skal slås med... men det er ikke så svært....

Anmeld

3. september 2011

Jakob'sMor

Saram skriver:

Der er jo egentlig de der færdig pakke, det bare skal vand og olie i - så glasur og krymmel på?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.