Morfar og baby :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. september 2011

Mor Til Oktober Børn

MelikkazMoar skriver:

ja det går vildt stærkt..  min prinsesse bliver 4 måneder den 25, og selvsamme dag skal hun døbes .. det synes jeg er helt vildt.. 

Jaa  Bare vent .. Lige pludselig er tiden bare væk .. og så er ens baby ikk baby mere ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2011

MelikkazMoar

MillesMor111010 skriver:

Jaa  Bare vent .. Lige pludselig er tiden bare væk .. og så er ens baby ikk baby mere ..

nej på mange måder glæder jeg mig ikke til den lille baby er væk..

men hun er jo sat i verden for at blive en stor dejlig pige er er jo ingen der forbliver baby'er

Anmeld

3. september 2011

Mor Til Oktober Børn

MelikkazMoar skriver:

nej på mange måder glæder jeg mig ikke til den lille baby er væk..

men hun er jo sat i verden for at blive en stor dejlig pige er er jo ingen der forbliver baby'er

Nej men nu oss meget rart de bliver mere og mere selvstændige  

Anmeld

3. september 2011

MelikkazMoar

MillesMor111010 skriver:

ja, frygter kun det når hun engang begynder a gå rundt og væltet og tilter rundt og slår sig..

men det har vi andre jo også været igennem

Anmeld

3. september 2011

MelikkazMoar

MillesMor111010 skriver:

ja, frygter kun det når hun engang begynder a gå rundt og væltet og tilter rundt og slår sig..

Anmeld

3. september 2011

Mor Til Oktober Børn

MelikkazMoar skriver:

Der er vi ved at være  men der har jeg det bare sån, at slår hun sig så slår hun sig .. Så kan man lige få en krammer og så ned igen ,  hvilket så har resulteret i nu, at når hun slår sig så kigger hun bare på en og griner  SKØNT!

Anmeld

3. september 2011

MelikkazMoar

MillesMor111010 skriver:

Der er vi ved at være  men der har jeg det bare sån, at slår hun sig så slår hun sig .. Så kan man lige få en krammer og så ned igen ,  hvilket så har resulteret i nu, at når hun slår sig så kigger hun bare på en og griner  SKØNT!

Hvor lækkert !

vi havde det samme med min eks. store dreng, (han er 4, nu)
han havde periode hvor han slog sig hele tiden, virkelig.. der sagde vi også til ham tilstrækkelig mange gange :så så, det gjorde ikke ond alligevel, op igen (hvis vi selvfølgelig ku se det ik var meget semt) det resutere i at han endnu når han slår sig, griner i hele hoved og siger ' det gjorde slet ik ondt, faktisk ! '

Anmeld

3. september 2011

Mor Til Oktober Børn

MelikkazMoar skriver:

Hvor lækkert !

vi havde det samme med min eks. store dreng, (han er 4, nu)
han havde periode hvor han slog sig hele tiden, virkelig.. der sagde vi også til ham tilstrækkelig mange gange :så så, det gjorde ikke ond alligevel, op igen (hvis vi selvfølgelig ku se det ik var meget semt) det resutere i at han endnu når han slår sig, griner i hele hoved og siger ' det gjorde slet ik ondt, faktisk ! '

Haha  

Synes bare det kan blive for meget med det der pylder noget .. Børn slår sig  Selvfølgelig hvis det gør ondt ondt , så piver hun lidt, men så vil hun bare lige op og nusse lidt og så ned igen ..

Anmeld

3. september 2011

MelikkazMoar

MillesMor111010 skriver:

Haha  

Synes bare det kan blive for meget med det der pylder noget .. Børn slår sig  Selvfølgelig hvis det gør ondt ondt , så piver hun lidt, men så vil hun bare lige op og nusse lidt og så ned igen ..

ja og man behøver ikke gøre børnene mere pldrede, mikkel lærte hustigt bare at sige 'Av' og så højede hvis det gjorde mere odt.. og hvis det så gjorde så ondt han blev ked a det, så var det ok lige at komme på skødet og blive trøstet.. iog tror enlig også jeg får det lidt på samme måde med prinsessen her.

Anmeld

3. september 2011

Mor Til Oktober Børn

MelikkazMoar skriver:

ja og man behøver ikke gøre børnene mere pldrede, mikkel lærte hustigt bare at sige 'Av' og så højede hvis det gjorde mere odt.. og hvis det så gjorde så ondt han blev ked a det, så var det ok lige at komme på skødet og blive trøstet.. iog tror enlig også jeg får det lidt på samme måde med prinsessen her.

Det blir oss noget nemmere når de kommer i instituion ..  For der er ikk tid til så noget pylder noget Har arbejdet i en børnehave, så har oplevet det nogle gange ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.