Morfar og baby :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. september 2011

MelikkazMoar

L.J.L skriver:

LOOL så så slet ikke at det kun var for unge forældre den her tråd Og må nok indrømme at jeg ikke heeeelt ryger ind under kategorien ung længere, selvom jeg stadig føler mig ung inden i

hhihi.. det var enlig bare at få den i en kategori der ikke var 'div'

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2011

MelikkazMoar

Janni. skriver:

Han udviser ingen interesse, han gad ikke engang at komme til barnedåb. "Det var jo ikke noget vigtigt" - det var hans eget udsagn. 

hold da op .. det sq da ikke særlig fedt som mor a høre sin far sige det !

Anmeld

3. september 2011

Janni.

MelikkazMoar skriver:

hold da op .. det sq da ikke særlig fedt som mor a høre sin far sige det !

Nej det er det heller ikke  Men pyt, så har Silas så mange andre gode mennesker i sit liv, inkl min mors kæreste som gør det godt for at være morfar.  

Så Silas kommer ikke til at mangle sin rigtige morfar. 

Anmeld

3. september 2011

MelikkazMoar

-Sigrid- skriver:

Hvor er det bare dejligt for dem af jer der har en go' "morfar" 

Tja, jeg blev gravid 3 uger før jeg blev 17, og i starten var min far rigtig sur, men nu, når jeg viser billeder af Krøllen bad han om et (og fik det) og praler over for sine venner med hvor sund h*n er Min far var den første jeg ringede til da Krøllen sparkede rigtigt første gang, og når jeg bliver nervøs, og han er virkelig god mod mig, vi har fået et meget bedre forhold efter jeg blev gravid 

Og er sikker på når Krøllen kommer til januar, h*n så får den bedste morfar

ja.. det er så dejligt at man kan få et godt forhold med sin far på den måde, bare lidt underligt der skal en graviditet til for at blive rigtig tæt knyttet..

Anmeld

3. september 2011

MelikkazMoar

Janni. skriver:

Nej det er det heller ikke  Men pyt, så har Silas så mange andre gode mennesker i sit liv, inkl min mors kæreste som gør det godt for at være morfar.  

Så Silas kommer ikke til at mangle sin rigtige morfar. 

det er næsten endnu bedre når en mors 'kæreste' kan trde ind i det med sjæl og være rollemodel for et barn .

Anmeld

3. september 2011

Janni.

MelikkazMoar skriver:

det er næsten endnu bedre når en mors 'kæreste' kan trde ind i det med sjæl og være rollemodel for et barn .

Nemlig. Det er bare så dejligt. 

Anmeld

3. september 2011

-Sigrid-

MelikkazMoar skriver:

ja.. det er så dejligt at man kan få et godt forhold med sin far på den måde, bare lidt underligt der skal en graviditet til for at blive rigtig tæt knyttet..

Tja min far arbejder offshore, og har gjort det siden jeg var 5, og da mine forældre blev skilt så jeg ham 2 timer om tirsdagen når han var hjemme - det var stor set det eneste

Så, her i graviditeten har han fået en ny kæreste som støtter mig meget (og skal med til fødsel), og det smitter så af. Og nu har vi ligesom tid til at bruge 6 timer på at hente brænde en dag, og jah Jeg har mistet kontakten næsten helt til min mor, så min far føler at han skal være dobbelt-forældre, og går meget højt op i at jeg får penge nok, at vores lejlighed er fin og min skolegang, selvom den står på standby lige pt...  

Men ja, det er mærkeligt, men det sker faktisk rigtig tit, det er bare oftes mormor man bliver tæt på, ikke morfar

Anmeld

3. september 2011

mortilflere

kage skriver:

Det første gang han har vært i Danmark siden '98 ..

Mig og min bror pjeler og tag der ned ca hver 2 jul.

er født der nede kom til danmark i '96..  

Fandt osse ud af han var sådan da mig og min lillebror var små. der var en dag hvor han skulle passe mig, så skulle jeg skiftes og det ville han IKKE så han betalt en dame fra gade til at gør det.. :/ .. 

Bonden betaler den store pige 50 kr pr lorte ble bår han er alene med ungerne LOL

Anmeld

3. september 2011

-Sigrid-

mortilflere skriver:

Bonden betaler den store pige 50 kr pr lorte ble bår han er alene med ungerne LOL

HAHAH Nice deal, for dem begge to

Anmeld

3. september 2011

mortilflere

-Sigrid- skriver:

HAHAH Nice deal, for dem begge to

jep det var mig der sagde hun ik skulle hjælpe ham gratis LOL men 50 kr regnede jeg sg ik med hun kunne forhandle sig op på LOL

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.