IKEA møbler til baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. september 2011

Sofiedk

Felix's Mor <3 skriver:

Jeg arbejder som pædagogmedhjælper - og vores puslebord i børnehaven er sidevendt, så skiftede børnene fra siden - så derfor måtte jeg bare eje en hvor jeg skulke skifte fra siden Vi var osse glade for den de første 4 måneder, men så blev han bare for stor til den - og fordi jeg frygtede for de små fødder.. Vi købte en puslekommode fra Babysam, kan ikke huske hvad den hedder.. Men det er LANGT bedre, efter MIN mening - men hver sin smag

Men skifter du så sidelæns på det nye bord også? Er det rarere at skifte sidelæns?

Ja jeg er jo totalt nybegynder, så alt hvad man kan få af råd bliver taget imod med kyshånd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2011

Sofiedk

Moar'en skriver:

Vi brugte denne tremme seng fra Ikea

http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/50208366

Den ser også virkelig fin ud, har du været glad nok for kvaliteten på selve sengen fra IKEA?

Den bliver dog nok lidt besværlig for os at male netop den model

Anmeld

2. september 2011

Fru.Mäes <3

Sofiekdk skriver:

Men skifter du så sidelæns på det nye bord også? Er det rarere at skifte sidelæns?

Ja jeg er jo totalt nybegynder, så alt hvad man kan få af råd bliver taget imod med kyshånd

Jeg er total arbejdsskadet - så skifter ham faktisk fra siden.. Kan bare ikke vænne mig til at så med fronten til ham! Men det skal lige siges, at det er kun når bleen skal af og på - ellers står jeg med fronten til ham Tror det er en vane sag - jeg skiftede børn på denne måde i 3 år, også var det bare bedst for mig Men prøv dig frem - det kan være du slet ikke bryder dig om den måde Manden herhjemme, havde jo ALDRIG skiftet en ble før vi fik Felix - han skifter ham osse fra siden.. Så allerede på 4 måneder kan man blive skadet

Anmeld

2. september 2011

Moar'en

Sofiekdk skriver: