IKEA møbler til baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. september 2011

Sofiedk

Felix's Mor <3 skriver:

Jeg arbejder som pædagogmedhjælper - og vores puslebord i børnehaven er sidevendt, så skiftede børnene fra siden - så derfor måtte jeg bare eje en hvor jeg skulke skifte fra siden Vi var osse glade for den de første 4 måneder, men så blev han bare for stor til den - og fordi jeg frygtede for de små fødder.. Vi købte en puslekommode fra Babysam, kan ikke huske hvad den hedder.. Men det er LANGT bedre, efter MIN mening - men hver sin smag

Men skifter du så sidelæns på det nye bord også? Er det rarere at skifte sidelæns?

Ja jeg er jo totalt nybegynder, så alt hvad man kan få af råd bliver taget imod med kyshånd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2011

Sofiedk

Moar'en skriver:

Vi brugte denne tremme seng fra Ikea

http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/50208366

Den ser også virkelig fin ud, har du været glad nok for kvaliteten på selve sengen fra IKEA?

Den bliver dog nok lidt besværlig for os at male netop den model

Anmeld

2. september 2011

Fru.Mäes <3

Sofiekdk skriver:

Men skifter du så sidelæns på det nye bord også? Er det rarere at skifte sidelæns?

Ja jeg er jo totalt nybegynder, så alt hvad man kan få af råd bliver taget imod med kyshånd

Jeg er total arbejdsskadet - så skifter ham faktisk fra siden.. Kan bare ikke vænne mig til at så med fronten til ham! Men det skal lige siges, at det er kun når bleen skal af og på - ellers står jeg med fronten til ham Tror det er en vane sag - jeg skiftede børn på denne måde i 3 år, også var det bare bedst for mig Men prøv dig frem - det kan være du slet ikke bryder dig om den måde Manden herhjemme, havde jo ALDRIG skiftet en ble før vi fik Felix - han skifter ham osse fra siden.. Så allerede på 4 måneder kan man blive skadet

Anmeld

2. september 2011

Moar'en

Sofiekdk skriver:

Den ser også virkelig fin ud, har du været glad nok for kvaliteten på selve sengen fra IKEA?

Den bliver dog nok lidt besværlig for os at male netop den model

Ja meget, den har været super, den har været udsat for flytning og det hele og der har intet været med den. Nu er den skilt ad og sat på loftet for tro sagtens vi kan bruge den igen når tid er Vi har hele serien i den model der, og alt er blevet udsat for en hård flytning og det hele holdte til det, det er jo ikke altid at "billige" mæbler kan holde til at blive samlet mere end 1 gang.

Anmeld

3. september 2011

K&S

Sofiekdk skriver:

Hvis det bliver Gulliver sengen vi køber havde jeg tænkt mig bare at male den hele i dyb mørk brun, nok med en smule glans i så den bliver lidt mere slidstærk

Havde godt tænkt på at købe den i hvid, men ville bare virkelig gerne have møblerne i enkelt mørkebrunt design som resten af hjemmet. Det skal gerne passe ind til resten af vores hjem der er i den her stil:

Eeeeeej, hvor ser det lækkert ud, gid det var mig, der lige kunne tage en lur på den udendørs seng

Anmeld

3. september 2011

foto på lærred

Hvis jeres hjem er hvidt/brunt hvorfor kan I så ikke beholde møblerne i hvide? (ligesom jeres sofa osv) Personligt tror jeg ikke jeg ville male noget hvor baby kommer til at bruge så meget tid på/i (seng/puslebord osv) Hvid er jo også sådan en nem og neutral fave og så kan man bruge accessories for at skabe lidt farve.

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

collager, lærreder, indbydelser

Anmeld

3. september 2011

Mi

Sofiekdk skriver:

hehe, ja jeg klager bestemt heller ikke. Eller det vil sige det gør jeg nok lidt. Det har virkelig været varmt de sidste par uger af august. Omkring en 38-40 grader og skyfri himmel og høj sol hver dag. Puuuh, jeg har nærmest levet i trusser på terrassen Heldigvis bor vi med udsigt og 200 m til stranden og en dukkert.

Og nu skal jeg nok stoppe

Jer er bare SLET ikke misundelig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.