IKEA møbler til baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. september 2011

Sofiedk

anmaj skriver:

malingen kan ikke hæfte på lak. så desværre... men man kan vidst nok også købe nogen i forskellige farver i ikea...

Ja der er nogle rigtig fine farver imellem, men skal have dem malet i helt dyb mørk brun for at få det til at passe ind til resten af hjemmet som er hvidt/mørk brunt

Måske jeg bare skulle gå efter sniglar tremmeseng og puslebord, da det virker som om det er ubehandlet?!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2011

Sofiedk

DenLykkelige skriver:

Jeg købte engang noget malig der var beregnet til lakkerede overflader? Så prøv at spør i en malingforretning, det eksisterer nemlig Så slipper du for sandpapir

uuuuh se det ville jo være smart

Kan være jeg skal slå et smut ned forbi min lokale malerdame imorgen og se om jeg kan få forklaret på spansk om de har noget til allerede lakerede møbler, spørsgmålet er så bare om der måske er ekstra kemikalier i det?

Anmeld

2. september 2011

Sofiedk

roenlund skriver:

Jeg ville nokvælge at købe noget der ikke skulle males når nu i køber nyt....

Vi har IkEA seng til knægten og er rigtig glad for den...

Jeg ville også RIGTIG gerne slippe for at skulle male, men det er virkelig svært at finde noget hernede der passer ind i farven uden at vi skal op og betale omkring 600 euros for en tremmeseng og må indrømme der er ting jeg hellere vil smide så mange penge efter

Hvilken model tremmeseng har i?

Anmeld

2. september 2011

Sofiedk

Mi skriver:

Ved intet om møblerne, men må da bare lige sige at jeg er mega misundelig, fordi du sidder dernede i varmen

hehe, ja jeg klager bestemt heller ikke. Eller det vil sige det gør jeg nok lidt. Det har virkelig været varmt de sidste par uger af august. Omkring en 38-40 grader og skyfri himmel og høj sol hver dag. Puuuh, jeg har nærmest levet i trusser på terrassen Heldigvis bor vi med udsigt og 200 m til stranden og en dukkert.

Og nu skal jeg nok stoppe

Anmeld

2. september 2011

DenLykkelige

Sofiekdk skriver:

uuuuh se det ville jo være smart

Kan være jeg skal slå et smut ned forbi min lokale malerdame imorgen og se om jeg kan få forklaret på spansk om de har noget til allerede lakerede møbler, spørsgmålet er så bare om der måske er ekstra kemikalier i det?

Det er en speciel grunder man skal bruge før man maler i den ønskede farve.. Og ja den er nok proppet med kemikalier desværre Du må ikke hænge mig op på det, men tror ikke man kan få den vandbaseret

Hvorfor vil du købe malingen i spanien? Man må´jo ikke flyve med en bøtte maling?

Anmeld

2. september 2011

Sofiedk

K&S skriver:

Vi har Gulliver-sengen i hvid og er meget glade for den

Hvad farve vil du male møblerne? Det kan godt lade sig gøre at male på lakerede flader, du skal bare grunde med en speciel grunder, inden du maler den

Hvis det bliver Gulliver sengen vi køber havde jeg tænkt mig bare at male den hele i dyb mørk brun, nok med en smule glans i så den bliver lidt mere slidstærk

Havde godt tænkt på at købe den i hvid, men ville bare virkelig gerne have møblerne i enkelt mørkebrunt design som resten af hjemmet. Det skal gerne passe ind til resten af vores hjem der er i den her stil:

Anmeld

2. september 2011

Sofiedk

Felix's Mor <3 skriver:

Vi har Gulliver sengen til Felix på 10 mdr. og den er KANON!!! Så kan kun anbefale den - men vi købte osse Gulliver puslebordet, og den skiftede vi ud efter 4 mdr. Felix sparkede ned i kanten! Så synes ikke den er så skide god Hvis du skal male den, så skal nok nok pudses ned.. Da den er lakeret

Meget rart at vide at i faktisk ikke har været så glade for Gulliver puslebordet, jeg har selv gået væk fra det ret mange gange, men det er mest fordi jeg synes det er lidt akavet at man skal stå fra siden af og pusle?!

Hvilket et endte i så med at købe?

Anmeld

2. september 2011

Sofiedk

DenLykkelige skriver:

Det er en speciel grunder man skal bruge før man maler i den ønskede farve.. Og ja den er nok proppet med kemikalier desværre Du må ikke hænge mig op på det, men tror ikke man kan få den vandbaseret

Hvorfor vil du købe malingen i spanien? Man må´jo ikke flyve med en bøtte maling?

Ja det var det jeg tænkte, må nok hellere se om jeg kan finde en tremmeseng uden lak på

Hehe ... Jeg havde ikke tænkt mig at tage malingen med hjem til Danmark. Vi bor i Spanien og skal derfor både købe maling og tremmeseng hernede og male det hele hernede Jeg ville bare rigtig gerne have det klar inden vi rejser hjem til DK og bliver vinteren over. Sådan så at når vi tar tilbage til vores hjem i Spanien med en lille nyfødte så er børneværelset klar

Anmeld

2. september 2011

Fru.Mäes <3

Sofiekdk skriver:

Meget rart at vide at i faktisk ikke har været så glade for Gulliver puslebordet, jeg har selv gået væk fra det ret mange gange, men det er mest fordi jeg synes det er lidt akavet at man skal stå fra siden af og pusle?!

Hvilket et endte i så med at købe?

Jeg arbejder som pædagogmedhjælper - og vores puslebord i børnehaven er sidevendt, så skiftede børnene fra siden - så derfor måtte jeg bare eje en hvor jeg skulke skifte fra siden Vi var osse glade for den de første 4 måneder, men så blev han bare for stor til den - og fordi jeg frygtede for de små fødder.. Vi købte en puslekommode fra Babysam, kan ikke huske hvad den hedder.. Men det er LANGT bedre, efter MIN mening - men hver sin smag

Anmeld

2. september 2011

Moar'en

Vi brugte denne tremme seng fra Ikea

http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/50208366

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.