Begynder sko

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. september 2011

LilyMarleen

bullerbassen skriver:

Her brugte vi overtræksfutter til Silas og dem var vores dagplejemor rigtig glade for.

Hvorfor i alverden må han ikke have dem på ??

Silas kunne slet ikke får han buttet fod ned i et par sko og damen i sko forretningeb , sagde vi skulle vente til at gik ordenligt

Ja lige præcis, sådan har jeg det også. Han kan få et par når han kan gå ordentligt, og ikke falder hele tiden. Hans fødder er også sådan nogen små buttede søde nogen.

Jeg ved ikke hvorfor han ikke må have dem på, hun syntes vel at det er tid til det, og det syntes jeg bare ikke helt at det er endnu. Måske om 14 dage, eller om 1 måned. Men ikke lige nu. Vi har altid været godt tilfredste med vores overtræks futter, og dem har han brugt meget flittigt. - Men det er ikke første gang hun efterlyser sko/gummistøvler. Det gjorde hun allerede for 2 måneder siden, hvor han ikke engang kunne gå med os i hænderne. Men gummistøvler det kommer han altså godt nok til at vente lidt længere med. 

Ja, jeg er måske lidt små hysterisk. - Men jeg vil ham jo kun det bedste 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2011

bullerbassen

LilyMarleen skriver:

Ja lige præcis, sådan har jeg det også. Han kan få et par når han kan gå ordentligt, og ikke falder hele tiden. Hans fødder er også sådan nogen små buttede søde nogen.

Jeg ved ikke hvorfor han ikke må have dem på, hun syntes vel at det er tid til det, og det syntes jeg bare ikke helt at det er endnu. Måske om 14 dage, eller om 1 måned. Men ikke lige nu. Vi har altid været godt tilfredste med vores overtræks futter, og dem har han brugt meget flittigt. - Men det er ikke første gang hun efterlyser sko/gummistøvler. Det gjorde hun allerede for 2 måneder siden, hvor han ikke engang kunne gå med os i hænderne. Men gummistøvler det kommer han altså godt nok til at vente lidt længere med. 

Ja, jeg er måske lidt små hysterisk. - Men jeg vil ham jo kun det bedste 

Ej det syntes jeg bestemt ikke og de anbefaler da ikke sko før de kan gå. Her gav det sig selv for Silas kunne slet ikke får foden ned i et pat sko. Han skulle lige af med babyfedtet.

Syntes bestem de overtræksfutter er det bedste så længe de ikke går endnu. Det er jo super svært og gå i støvler - især hvis man ikke kan gå ordenligt endnu.

Silas skulle ihvertifal vende sig til det selv da han kunne gå , han blev nået usikker i vinterstøvler.

Gummistøvler er da NO GO når de er så små - det er først nu Silas bruger hans og han bliver 2 om en mdr

Anmeld

3. september 2011

LilyMarleen

bullerbassen skriver:

Ej det syntes jeg bestemt ikke og de anbefaler da ikke sko før de kan gå. Her gav det sig selv for Silas kunne slet ikke får foden ned i et pat sko. Han skulle lige af med babyfedtet.

Syntes bestem de overtræksfutter er det bedste så længe de ikke går endnu. Det er jo super svært og gå i støvler - især hvis man ikke kan gå ordenligt endnu.

Silas skulle ihvertifal vende sig til det selv da han kunne gå , han blev nået usikker i vinterstøvler.

Gummistøvler er da NO GO når de er så små - det er først nu Silas bruger hans og han bliver 2 om en mdr

Hvor er jeg dog glad for at læse at jeg ikke er den eneste. Og da specielt mht gummistøvlerne. Men jeg tror lige at jeg vil give babysam et lille visit i dag og se hvad de kan tilbyde. Men jeg rokker mig ikke ud af flækken hvad angår støvler og sko med hårde såler.  -  Jeg har selv halv skidte fødder- Så jeg ved hvor vigtige de fødder er og bliver på længere sigt, så dem vil jeg ikke gå på kompromi med selvom jeg får min sag for med dagplejeren.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.