Begynder sko

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.168 visninger
12 svar
0 synes godt om
2. september 2011

LilyMarleen

Alexander er kun lige oppe og gå et par meter af gangen, men dagpleje mor INSISTERE på at han nu begynder at få sko der er regntætte.

De eneste REGNTÆTTE sko vi kan finde er med hård sål, og det køber jeg altså ikke til ham før end han kan gå ordentligt ! ! ! ! 

De eneste fleksible bløde begyndersko som jeg kan finde i miles omkreds er indesko, som ikke er regntætte, og som ekspedienten sagde ville gå i stykker efter 14 dage ude. 

Hvad har i andre gjort ? Kender i til begyndersko som man kan bruge ude ??

Knus og mange tak 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2011

Nettemor

da min dreng sidste år ikke kunne gå ordentlig og kun lige var begyndt købte jeg de der overtræksfutter til ham.  lidt ala det her:

http://www.kids-world.dk/index.php?infoBox=2&cPath=310&gclid=CIWalYSb_6oCFcq-zAod21h81w 

Anmeld

2. september 2011

LilyMarleen

nettemor skriver:

da min dreng sidste år ikke kunne gå ordentlig og kun lige var begyndt købte jeg de der overtræksfutter til ham.  lidt ala det her:

http://www.kids-world.dk/index.php?infoBox=2&cPath=310&gclid=CIWalYSb_6oCFcq-zAod21h81w 

Ja sådan nogen har vi også til Alexander, - Men det er åbenbart ikke godt nok........... De dagpleje mødre har sgu så travlt ! 

Anmeld

2. september 2011

LilyMarleen

LilyMarleen skriver:

Ja sådan nogen har vi også til Alexander, - Men det er åbenbart ikke godt nok........... De dagpleje mødre har sgu så travlt ! 

Nu var det ikke på den måde at jeg ville generalisere, men det var også bare hvad stort set alle ekspedienter sagde i alle de butikker vi kom i. 

Anmeld

2. september 2011

Noneother

BUNDGAARD. Har de aller bedste begynder sko. -Sælges bl.a. i babysam.

Ved ikke hvor regntætte mine er, men det er sådan nogle standard læder (kondisko"look") og vi er SÅ glade for dem.

Det var osse de eneste hans buttede fødder kunne være i, så det var rigtig heldigt at det lige var et par Bundgaard. -Nedsat med 50%

Anmeld

2. september 2011

serinasmor

LilyMarleen skriver:

min søster (som er dagplejemor) brugte regnfutter til sin egen dreng indtil han kunne gå godt nok til han skulle have sko

de holdt fint vandet ude ...

men hvis han kan gå et par meter vil jeg nu altså også sige det snart er tid til sko ...

Anmeld

2. september 2011

LilyMarleen

serinasmor skriver:

min søster (som er dagplejemor) brugte regnfutter til sin egen dreng indtil han kunne gå godt nok til han skulle have sko

de holdt fint vandet ude ...

men hvis han kan gå et par meter vil jeg nu altså også sige det snart er tid til sko ...

Vi var i flere sko butikker, og han "kløjs" i de fleste af de sko han havde på. Også syntes jeg at det er synd at give ham sådan et par klodser om fødderne, Det var ekspedienten heldigvis også enig i, selvom hun da godt ville sælge os et par. Men vi må vist bare lede videre, eller vente  Jeg nægter at give ham rigtige sko på. Han skal ikke have ødelagt sine fusser endnu.

Anmeld

2. september 2011

LilyMarleen

Noneother skriver:

BUNDGAARD. Har de aller bedste begynder sko. -Sælges bl.a. i babysam.

Ved ikke hvor regntætte mine er, men det er sådan nogle standard læder (kondisko"look") og vi er SÅ glade for dem.

Det var osse de eneste hans buttede fødder kunne være i, så det var rigtig heldigt at det lige var et par Bundgaard. -Nedsat med 50%

Så tror jeg at vi vil tage en tur i babysam, og se hvad de har  Tak for tippet

Anmeld

2. september 2011

bullerbassen

Her brugte vi overtræksfutter til Silas og dem var vores dagplejemor rigtig glade for.

Hvorfor i alverden må han ikke have dem på ??

Silas kunne slet ikke får han buttet fod ned i et par sko og damen i sko forretningeb , sagde vi skulle vente til at gik ordenligt

Anmeld

2. september 2011

Noneother

LilyMarleen skriver:

Så tror jeg at vi vil tage en tur i babysam, og se hvad de har  Tak for tippet

Det var skam så lidt.

Har bare altid fået ad vide at det var mærket man skulle gå efter, og har jo så selv erfaret at folk åbenbart havde ret. - og lillemanden eeeelsker når han skal ha´sine fine sko på!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.