DP-mor ønsker at mine børn ska bruge sut.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. september 2011

Isabella_mor

Anonym skriver:

Er li ano af flere årsaager, men sagen er det, at vores DP-mor gerne ser at mine drenge begynder at bruge sut (de er 18 mdr og 8 mdr) den store sagde jeg at der absolut ikke var nogen grund til at proppe en sut i munden på ham, nu hvor han var så gammel ig aldrig har brugt sut - fair nok.

Men da den bette på 8 mdr, (er li startet i DP) til tider er en lille hissiprop ville hun gerne ha en sut til ham, jeg har ikke brugt den til hn i over 3 mdr, da han ik ville have den og jeg lod derfor bare være, færdig....

Hva ville i gøre?

(De er begge to først li begyndt i DP)

Jeg kan sagtens forstå at hun har 2 børn udover mine, men jeg finder det meget ufortående overfor at hun vil proppe en sut i munden på ham, fordi han er gal, min holdning er klart, at hvis de bsolut ka bruge sut, så er det altså kun når de ska sove......

Er jeg helt på afveje???

Det jo heller ikke sikkert han vil ha sutten, overhovedet - hvilket jeg også håber lidt på, hvi jeg overgiver mig....

hvis ikke han vil have sut så kan hun jo ikke tvinge ham til at bruge en sut... 

det er da noget tosset noget. det er sgu da fordi hun ikke kan håndtere hvis han bliver sur eller ked uden en sut.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2011

Dansker I Holland

Det skal hun sq da ikke bestemme!! Jeg havde osse næget som jeg kan se du allerede har besluttet dig for Men min store piger har aldrig brugt sut, og har heller aldrig forsøgt at tvinge hende til det. Så hold du bare fast i det. Min yngste på 9  mdr bruger KUN sut hvis hun skal sove.

Anmeld

2. september 2011

miinimeal

det skal hun da slet ikk bestemme, det utroligt mange folk der ikke ved man kan trøste et barn på andre måder end at proppe en sut i munden,

hvis dine drenge ikke bruger sut ergo skal de da ikke tvinges(:

Anmeld

2. september 2011

Noneother

Det er ikke op til DP om dine drenge skal bruge sut eller ej.
Hvis de har de fint uden, så må hun jo bare lette r**** og finde en anden måde at trøste på.

Jeg kan slet ikke se hvorfor man overhovedet skulle prøve at vende så store drenge til at bruge sut. Det er jo bare endnu en dårlig vane de skal have vænnet fra igen inden længe.

Min dreng har heller aldrig brugt sut (vi prøvede alt) og det er jeg faktisk ret glad for idag. osse selvom det måske nogen gange ville være nemmere bare at stikke en prop i munden på ham.

Hold du endelig fast i din beslutning.

Anmeld

2. september 2011

wolff-dagpleje

Jeg synes du skal holde fast i, at dine børn ik skal have den sut 

Jeg er selv dagpleje sammen med min mand og vi har selv haft et barn som ikke brugte sut og jo den første uges tid, kan det måske føles sværre at trøste barnet som ik har en sut som de andre børn, men  indtil han/hun er faldet på plads og er helt tryg ved dp`er, må man  finde en anden møde at trøste lige netop det barn på, om det så er med en klud, en bamse, eller bare at få lov at putte hos dp`er, eller en helt fjerde ting, det må man  prøve sig frem med..

Vi har da i hvert fald aldrig bedt, det forældrepar om at indføre sut og ku aldrig finde på det, for sut eller ej, er der altid en måde at trøste et barn på 

Held og lykke med det og du skal bare stå fast, overfor din dp`er

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.