sandwich forslag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. september 2011

Muffin_girl

HeidiØ skriver:

Årh ja, blir helt sulten!!

Jeg er også sulten.. Men må nøjes med en fryse pizza da kæresten ikke r hjemme Og gider ikke lave noget vildt 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2011

HeidiØ

AalborgPigen skriver:

Jeg er også sulten.. Men må nøjes med en fryse pizza da kæresten ikke r hjemme Og gider ikke lave noget vildt 

Arh, men sådan en kan da osse peppes lidt op Man skal ihvertfald huske ekstra ost - vi fik pitabrød, det var saftsusemig tørt! Huha!

Anmeld

2. september 2011

L.J.L

charlottekri skriver:

hej tøser

jeg står hver morgen og skal lave madpakke til min mand, og han får de sædvablige rugbrødsmadder, men da han er på arbejde i mange timer ad gangen laver jeg gerne nogle sandwich til ham, men de er ret kedelige  

er der nogen der har nogle ideer til hvad man kunne putte i sådan en sandwich???

jeg har prøvet leverpostej med saltkød, frikadeller med rødkål og tun med æg... og desuden også rullepølse eller hamburgerryg med tomat, agurk og salat... måske nogle ideer til at pifte dem op??

knus charlotte

Deler gerne min hemmelige opskrift skær et flute over på midten og put rødløg på den ene halvdel og dæk med chedarost. Ind i ovnen til ost er smeltet. Læg en skive skinke på og slut af med peberfrugt evt. Rød. Smør den sidste halvdel af flute med mirakelwip. Og server! Smager himmelsk!!!!

Anmeld

2. september 2011

charlottekri

tusind tak for alle jeres fantastiske svar, der er helt sikker flere af dem, jeg skal prøve at lave

Anmeld

3. september 2011

Muffin_girl

HeidiØ skriver:

Arh, men sådan en kan da osse peppes lidt op Man skal ihvertfald huske ekstra ost - vi fik pitabrød, det var saftsusemig tørt! Huha!

Ja ost havde vi ikke .. Så var skide tørt--

Anmeld

3. september 2011

pastry26

Og så lige om fredagen... En bagel ristet med serrano/parma skinke, et lag brie ost, tomat i tynde skiver og lidt ruccolo salat.. Super lækkert!! Og der behøves ikke komme dressing i, da osten er nok, men ellers kan du smøre bagelen med lidt salat mayo... MUMS!!

Anmeld

3. september 2011

FogL

Min mor lavede nogle lækre nogle til mig, mens jeg stadig boede hjemme. Lavet på Pågen Javisst brød (dem her: http://www.pagen.dk/produkter/pagen-javisst-fuldkornsklemmer/). 

Smør/mayonaise på begge dele, 1-2 skiver salat, agurk, evt. tomat, og det pålæg som vi lige havde. Det kunne være roastbeef, hamberryg, rullepølse, kyllingpålæg, tunsalat, æggesalat, skinkasalat - you name it! (måske ikke så lækkert med leverpostej i

Anmeld

3. september 2011

HeidiØ

AalborgPigen skriver:

Ja ost havde vi ikke .. Så var skide tørt--

Haha æv også - bedre held til os begge i aften

Anmeld

3. september 2011

Muffin_girl

HeidiØ skriver:

Haha æv også - bedre held til os begge i aften

Heheh ja ved íkke om idag var bedre, grøntsager, kartofler, bretagne sauce og nuggets Skulle være nemt.. Da kæresten tager til Portugal inat. Så der er masser ting der skal gøres klar.  

Anmeld

3. september 2011

HeidiØ

AalborgPigen skriver:

Heheh ja ved íkke om idag var bedre, grøntsager, kartofler, bretagne sauce og nuggets Skulle være nemt.. Da kæresten tager til Portugal inat. Så der er masser ting der skal gøres klar.  

Det lyder MEGET bedre, for bretagne sovs er suuuper undervurderet! Det smager så godt!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.