sandwich forslag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.885 visninger
20 svar
0 synes godt om
2. september 2011

charlottekri

hej tøser

jeg står hver morgen og skal lave madpakke til min mand, og han får de sædvablige rugbrødsmadder, men da han er på arbejde i mange timer ad gangen laver jeg gerne nogle sandwich til ham, men de er ret kedelige  

er der nogen der har nogle ideer til hvad man kunne putte i sådan en sandwich???

jeg har prøvet leverpostej med saltkød, frikadeller med rødkål og tun med æg... og desuden også rullepølse eller hamburgerryg med tomat, agurk og salat... måske nogle ideer til at pifte dem op??

knus charlotte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2011

Sabsy

charlottekri skriver:

hej tøser

jeg står hver morgen og skal lave madpakke til min mand, og han får de sædvablige rugbrødsmadder, men da han er på arbejde i mange timer ad gangen laver jeg gerne nogle sandwich til ham, men de er ret kedelige  

er der nogen der har nogle ideer til hvad man kunne putte i sådan en sandwich???

jeg har prøvet leverpostej med saltkød, frikadeller med rødkål og tun med æg... og desuden også rullepølse eller hamburgerryg med tomat, agurk og salat... måske nogle ideer til at pifte dem op??

knus charlotte

Her får manden kylling bacon sandwich med på job - også en.lægger karry dressing hvad med æggesalat??

Anmeld

2. september 2011

charlottekri

Bubbes skriver:

Her får manden kylling bacon sandwich med på job - også en.lægger karry dressing hvad med æggesalat??

det var en god ide

hvordan laver du æggesalaten??

Anmeld

2. september 2011

MortilCilas

Steg noget kyllinge bryst med fx karry, og så i en grovbolle med dressing, salat peberfrugt måske
Laks, andet fisk, rejer.

Eller det laved vi tit her hjemme, engang, skinke tern/strimler, med salat og dressing i en bolle, eller kyllinge tern/strimler, stægt bacon og karry dresseng, og salat, blandet sammen og ind i en bolle

Anmeld

2. september 2011

Sabsy

charlottekri skriver:

det var en god ide

Åååh kan ikke huske det - prøv vores bedste ven Google

Anmeld

2. september 2011

Noneother

Hvis du tager en hel makrel. Piller kødet af, og (hånd)blender med nogle hårkogte æg. Det er super lækkert. evt. med lidt mayo i sanwichen

Anmeld

2. september 2011

Muffin_girl

charlottekri skriver:

hej tøser

knus charlotte

kylling, bacon og karry dressing

serrano skinke og mozarella med pesto 

carpaccio med pinjekerner og aioli

frikadelle med rødkål

tun salat

hønsesalat

Hmm tænke tænke  

Anmeld

2. september 2011

Sabsy

charlottekri skriver:

det var en god ide

Hov! Lægger = LÆKKER piiiiiiiinligt...

Anmeld

2. september 2011

HeidiØ

AalborgPigen skriver:

kylling, bacon og karry dressing

serrano skinke og mozarella med pesto 

carpaccio med pinjekerner og aioli

frikadelle med rødkål

tun salat

hønsesalat

Hmm tænke tænke  

Årh ja, blir helt sulten!!

Anmeld

2. september 2011

marloutti

Vi plejer at lave dem sådan her...

Smør det ene stk brød med Hellmans mayo, det andet med pesto.

Læg sammen med salat, tomat, bacon, løg, frisk mozzarella.... Det er bare noget så mums...

Og hvis den skal mætte mere, så put kylling i også....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.