Den helt store bagedag i dag !!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. september 2011

Witt

Sujan skriver:

Min skildpadde creme vil ikke som jeg vil... Den første portion begyndte at skille og denne potion bliver bare ikke tyk... Ih det er irriterende

Årrrrh onde dig !! . Skildpadde cream .. Give it to meee !!!!!!!  . MUMS  ...

Men 3 gang lykkes gang, er det ikke sådan man siger ? .. Bare klø på, så skal det nok lykkes

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2011

MariaMus

Jeg har bagt rugbrød med surdej, som jeg havde i køleskabet fra sidste gang jeg bagte rugbrød, så det har kun stået en dag. Derudover har jeg bagt boller og kanel/hindbærsyltetøjsnegle De var overraskende gode med syltetøj i, i stedet for kanelremoncen. 

Men får lyst til en lækker kage, når man læser om alle dem som bager bryllupskager

Anmeld

2. september 2011

iris-mor

Sujan skriver:

Er også ved at lave bryllupskage.. Har dog ingen til at hjælpe mig:-( og er min første. Har måske lavet 3 kager før denne... Så puha det er hårdt;-)

God fornøjelse - glæder mig til billeder

Anmeld

2. september 2011

Witt

marloutti skriver:

Jeps, skal jeg gøre engang i morgen...

thanks

Anmeld

2. september 2011

Witt

MariaMus skriver:

Jeg har bagt rugbrød med surdej, som jeg havde i køleskabet fra sidste gang jeg bagte rugbrød, så det har kun stået en dag. Derudover har jeg bagt boller og kanel/hindbærsyltetøjsnegle De var overraskende gode med syltetøj i, i stedet for kanelremoncen. 

Men får lyst til en lækker kage, når man læser om alle dem som bager bryllupskager

Jamen halli hallo, der er da ret blevet bagt hos dig ! .

Hvor lækkert ), er bare så bange for at prøve noget nyt, for hvis man nu ikke kan li det ! :p ..

Men lyder rigtig mums

Anmeld

2. september 2011

MariaMus

Witt skriver:

Jamen halli hallo, der er da ret blevet bagt hos dig ! .

Hvor lækkert ), er bare så bange for at prøve noget nyt, for hvis man nu ikke kan li det ! :p ..

Men lyder rigtig mums

Elsker simpelthen at lave mad og bage Hvis jeg kunne spise hvad jeg ville, bagte jeg lækre kager og brød hver dag, men kan ikke holde fingrene fra det, så bager ikke så tit mere...

Anmeld

2. september 2011

Witt

MariaMus skriver:

Elsker simpelthen at lave mad og bage Hvis jeg kunne spise hvad jeg ville, bagte jeg lækre kager og brød hver dag, men kan ikke holde fingrene fra det, så bager ikke så tit mere...

Hihi, du har det ligesom mig ! :p . kunne også sagtens bage hver dag, det simpelthen så lækkert ) ..

Men ja, man skal passe på med de der lækre sager man kan bage 

Anmeld

2. september 2011

SaNiNa

Witt skriver:

Lækkert, men lyder da godt nok som en lang prosess det skal igennen :p . Men gi da lige en opdate på hvordan det kommer til at gå .

Jaa, så lækkert med "nybagt" franskbrød om morgenen

Ja det har det også været men har også lavet surdejen helt fra bunden af og det tager 3-4 dag, selve rugbrødet tager 2 dage.

Rugbrødet er nu sat til hævning til imorgen tidlig og franskbrødet hæver første gang og lige om det kommer det over i formen til sidste hævning.

Anmeld

2. september 2011

Lone Jakobsen

Witt skriver:

pandekager med æble ?? Smager det nok godt ?? .

Men jaa, det er nemlig en kæmpe hit, i hvert fald her hjemme

jamen det var egentligt for at lokke lidt mere sundt i mine børn. så rev jeg et enkelt (stort) æble ned i en portion pandekager. børnene sagde at de smagte langt bedre end de plejer

og det var før de vidste at der var æble i.

Anmeld

2. september 2011

twinboys

Witt skriver:

Jaa, meget

Din første ?? Spændende, og hvordan går det så med det ?? ) .

fææææææææææærdig........

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.