Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Så har kæresten og jeg haft den helt store bagedag . Så hyggeligt, når begge parter er med i det ) .
(har aldrig prøvet at maven driller lidt eller taget fat i bordpladen, men sådan kan det jo gå når man bliver rundere og rundere)
Der er bagt omkring 20 boller, 20 pølsehorn, 20 pizzasnegle og nu skal der bages Franskbrød og måske en lille chokolade kage !! .
Haft Kærestens bedste ven, hans dame og deres lille pige på besøg til varm kakao og boller .. Smadder hyggeligt ...
Andre der har bagt noget lækkert i dag ??
PS. Go weekend til jer alle
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Witt skriver: Så har kæresten og jeg haft den helt store bagedag . Så hyggeligt, når begge parter er med i det ) . (har aldrig prøvet at maven driller lidt eller taget fat i bordpladen, men sådan kan det jo gå når man bliver rundere og rundere) Der er bagt omkring 20 boller, 20 pølsehorn, 20 pizzasnegle og nu skal der bages Franskbrød og måske en lille chokolade kage !! . Haft Kærestens bedste ven, hans dame og deres lille pige på besøg til varm kakao og boller .. Smadder hyggeligt ... Andre der har bagt noget lækkert i dag ?? PS. Go weekend til jer alle
Nu blev jeg lige herre sulten Haps.. Send noget med posten til mig
AalborgPigen skriver: Nu blev jeg lige herre sulten Haps.. Send noget med posten til mig
Hihi , hvis jeg kunne, så havde jeg sendt nogle med det samme
Witt skriver: Hihi , hvis jeg kunne, så havde jeg sendt nogle med det samme
Ej hvor hyggeligt!
Jeg er ved at lave bryllupskage til 120 pers.. hehe.. Så der er også blevet bagt lidt
smiler ja hyggeligt...
Jeg er ved at lave min første bryllupskage... ( pynten sammen med Dot)
Majbritt
Polkaprik skriver: Ej hvor hyggeligt! Jeg er ved at lave bryllupskage til 120 pers.. hehe.. Så der er også blevet bagt lidt
Jaa, det er så hyggeligt, især når kæresten er indblandet i det og rent faktisk gider det ) ..
Uha en bryllups kage? Tror jeg aldrig jeg ville turde at kaste mig ud i .. hehehe .. men lyder meget spændende )
twinboys skriver: smiler ja hyggeligt... Jeg er ved at lave min første bryllupskage... ( pynten sammen med Dot) Majbritt
Jaa, meget
Din første ?? Spændende, og hvordan går det så med det ?? ) .
Sujan skriver: Er også ved at lave bryllupskage.. Har dog ingen til at hjælpe mig:-( og er min første. Har måske lavet 3 kager før denne... Så puha det er hårdt;-)
Er også ved at lave bryllupskage.. Har dog ingen til at hjælpe mig:-( og er min første. Har måske lavet 3 kager før denne... Så puha det er hårdt;-)
Det var da lidt vildt så mange der er ved at lave bryllups kager i dag..
Hehe, tror da gerne det er hårdt, men går det godt ellers ??
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128