Hvad er dit største ønske LIGENU ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. marts 2012

Muffin_girl

mamiolvi skriver:

at min baby på seks mdr snart vil lære at drikke af sutteflaske samt blive bedre til at spise grød.. Jeg ammer fuldt ud endnu og hun får efterhånden ikke nok ved mig men hun kan ikke tage sutteflaske.. suk

ØV BØV ! Håber det snart lykkes ! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2012

Musen5

AalborgPigen skriver:

Kan sagtens forstå dig. man kan jo være uenige. Og have mange trælse ting imellem en .. 

Vi er desværre en hel del længere end uenige..

Ved ikk om du så 21-søndag igår med at de vil lave forældreansvarsloven om og at de ændringer de vil lave ikke er gode nok ifølge eksperter. Der var et indslag men en familie. Det er dog ikk mig, men tæt på. Vi har "kun" ligget i retssager osv i 2½ år.

/Mette

Anmeld

26. marts 2012

Nessie

AalborgPigen skriver:

Jeg håber virkelig også du bliver gravid snart igen 

Og murer til billige priser hængere desværre ikke på træerne.. Så håber i finder en.. 

Tak Det må også snart være din tur, du har også ventet længe efterhånden

Det er bare typisk vores held, at den murer vi vælger, så lige går konkurs
Vi har haft rimelig stor forskel i priserne, synes egentlig at det er lidt underligt.
2 murere kom aldrig for at give tilbud, 2 er gået konkurs og de sidste 2 var mega dyre.

Håber at den sidste vi har haft ude kommer med et godt tilbud. Han virkede meget proffessionel, så lige nu hælder vi nok mest til ham, men kommer selvfølgelig også an på prisen

Anmeld

26. marts 2012

Muffin_girl

Musen5 skriver:

Vi er desværre en hel del længere end uenige..

Ved ikk om du så 21-søndag igår med at de vil lave forældreansvarsloven om og at de ændringer de vil lave ikke er gode nok ifølge eksperter. Der var et indslag men en familie. Det er dog ikk mig, men tæt på. Vi har "kun" ligget i retssager osv i 2½ år.

/Mette

det har jeg ikke set. Det må jeg lige finde på nettet .. Det er jeg da ked af .. Specielt også for jeres børn... Jeg er selv skilsmisse barn, så kender til det.. Men det er jo også hårdt for dig og din x .. Selvom i "hader!"hinanden. men det tager på en .. Det er jeg sikker på

Anmeld

26. marts 2012

Muffin_girl

Nessie skriver:

Tak Det må også snart være din tur, du har også ventet længe efterhånden

Det er bare typisk vores held, at den murer vi vælger, så lige går konkurs
Vi har haft rimelig stor forskel i priserne, synes egentlig at det er lidt underligt.
2 murere kom aldrig for at give tilbud, 2 er gået konkurs og de sidste 2 var mega dyre.

Håber at den sidste vi har haft ude kommer med et godt tilbud. Han virkede meget proffessionel, så lige nu hælder vi nok mest til ham, men kommer selvfølgelig også an på prisen

Lige pt er der ingen tid på Vi skal lige have afklaret en masse uddannelse og PhD .. Så vi ved hvor vi skal bo.. Samt jeg ikke har haft det så godt i noget tid.. Pga en masse skænderier og fights i min familie... Så det tager rigtigt hårdt på mig.. Så lige nu skal jeg have det hele på afstand. Således at jeg formår at have et overskud og finde frem til hvordan jeg selv vil være som mor ! 

Det lyder sku godt nok træls med det murer halløjsa. Hvad sker der så når han går konkurs?

Hold da op.. Det er da bare uheld gange mange ! ØV ! håber i kan få et godt tilbud

Anmeld

26. marts 2012

Nessie

AalborgPigen skriver:

Lige pt er der ingen tid på Vi skal lige have afklaret en masse uddannelse og PhD .. Så vi ved hvor vi skal bo.. Samt jeg ikke har haft det så godt i noget tid.. Pga en masse skænderier og fights i min familie... Så det tager rigtigt hårdt på mig.. Så lige nu skal jeg have det hele på afstand. Således at jeg formår at have et overskud og finde frem til hvordan jeg selv vil være som mor ! 

Det lyder sku godt nok træls med det murer halløjsa. Hvad sker der så når han går konkurs?

Hold da op.. Det er da bare uheld gange mange ! ØV ! håber i kan få et godt tilbud

Ja, rimelig væsentligt at der er ro omkring én, så man har tid til at koncentrere sig om en evt. graviditet.
Er da ked af at høre at der er så meget "ballade" i din familie lige nu, det tager en masse energi ogiver rigtig dumme dage

Ham vi havde valgt, gik heldigvis konkurs inden han kom i gang. Så der er ikke sat noget i værk, nu bliver hele projektet bare skubbet i nogle uger.

Det sker bare altid for os, der er ikke nogen nem og lige vej til noget for os, vi skal altid lige en omvej og skubbes lidt til på vejen før det lykkes. Drønirriterende, men sådan er det bare

Anmeld

26. marts 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Største ønske, lige nu? - At jeg kunne lære at se mere positivt på tingene.

Anmeld

26. marts 2012

GønskE

At det bliver sommer meget hurtigt, så jeg kan få min dreng sund, rask og fuldt udviklet ud til os :-) 

Anmeld

26. marts 2012

Muffin_girl

Nessie skriver:

Ja, rimelig væsentligt at der er ro omkring én, så man har tid til at koncentrere sig om en evt. graviditet.
Er da ked af at høre at der er så meget "ballade" i din familie lige nu, det tager en masse energi ogiver rigtig dumme dage

Ham vi havde valgt, gik heldigvis konkurs inden han kom i gang. Så der er ikke sat noget i værk, nu bliver hele projektet bare skubbet i nogle uger.

Det sker bare altid for os, der er ikke nogen nem og lige vej til noget for os, vi skal altid lige en omvej og skubbes lidt til på vejen før det lykkes. Drønirriterende, men sådan er det bare

Ja det tager ALT for meget af min tid.. Jeg er simpelthen så negativ og ked af det. Og det er ikke til at holde ud. Heller ikke for min kæreste. 

Det lyder lidt som mig, jeg syntes altid jeg skal trækkes igennem oceaner af bøvl.. Men håber virkelig i finder en god murer. Men det ere desværre hårde tider. Og ALT for mange går konkurs

Anmeld

26. marts 2012

Muffin_girl

rikkeregnbue skriver:

Største ønske, lige nu? - At jeg kunne lære at se mere positivt på tingene.

Hvorfor ser du negativt ? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.