AalborgPigen skriver:
Lige pt er der ingen tid på
Vi skal lige have afklaret en masse uddannelse og PhD .. Så vi ved hvor vi skal bo.. Samt jeg ikke har haft det så godt i noget tid.. Pga en masse skænderier og fights i min familie... Så det tager rigtigt hårdt på mig.. Så lige nu skal jeg have det hele på afstand. Således at jeg formår at have et overskud og finde frem til hvordan jeg selv vil være som mor !
Det lyder sku godt nok træls med det murer halløjsa. Hvad sker der så når han går konkurs?
Hold da op.. Det er da bare uheld gange mange ! ØV ! håber i kan få et godt tilbud 
Ja, rimelig væsentligt at der er ro omkring én, så man har tid til at koncentrere sig om en evt. graviditet.
Er da ked af at høre at der er så meget "ballade" i din familie lige nu, det tager en masse energi ogiver rigtig dumme dage 
Ham vi havde valgt, gik heldigvis konkurs inden han kom i gang. Så der er ikke sat noget i værk, nu bliver hele projektet bare skubbet i nogle uger.
Det sker bare altid for os, der er ikke nogen nem og lige vej til noget for os, vi skal altid lige en omvej og skubbes lidt til på vejen før det lykkes. Drønirriterende, men sådan er det bare
Anmeld