Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
LineSchack skriver: At prinsessen melder sin ankomst så jeg slipper for at have de her syge veer på mere end 24'time...
At prinsessen melder sin ankomst så jeg slipper for at have de her syge veer på mere end 24'time...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
lillemusen10 skriver: At min lille nytilkomne spire bliver hvor den er og vokser sig stor og stærk - har nemlig et brændende ønske om at blive mor i år. Efter tidligere SA har jeg brug for lidt held og lykke
At min lille nytilkomne spire bliver hvor den er og vokser sig stor og stærk - har nemlig et brændende ønske om at blive mor i år. Efter tidligere SA har jeg brug for lidt held og lykke
HELD OG LYKKE
Ditte-3 skriver: mit største ønske er at tabe 15 kg og at min kærste vil komme til at holde lige så meget af hvores den bette ny når den kommer til værden som han gør med hans datter
mit største ønske er at tabe 15 kg og at min kærste vil komme til at holde lige så meget af hvores den bette ny når den kommer til værden som han gør med hans datter
Håber at du kommer til at tabe dig, således at du bliver tilfreds
Selvfølgelig bliver din kæreste glad for jeres fælles barn. Det håbe rjeg i hvert fald !
At blive mor igen, og at jeg kan give min datter og min mand en sund og rask lillesøster/lillebror.
Linea skriver: At blive mor igen, og at jeg kan give min datter og min mand en sund og rask lillesøster/lillebror.
Krydser fingre for dig
Mit er at min søns barnedåb vil gå godt i morgen
Mizz-sommer skriver: Mit er at min søns barnedåb vil gå godt i morgen
Selvfølgelig vil det det
AalborgPigen skriver: Pt har jeg nogle stykker 1. at få min drømmeleevplads 2. finde et rækkehus der matcher os 3. at blive gravid - nr1-2 skal lykkes først.. Således at jeg kan føle ro i sindet.. Og føle at JEG kan tilbyde de ting jeg drømmer om
Pt har jeg nogle stykker
1. at få min drømmeleevplads
2. finde et rækkehus der matcher os
3. at blive gravid - nr1-2 skal lykkes først.. Således at jeg kan føle ro i sindet.. Og føle at JEG kan tilbyde de ting jeg drømmer om
Uha Held og Lykke med det, Håber det lykkes For dig
At min venides søn kommer godt igennem de næste mange uger.. Han er født 15 uger for tidligt! Hans forældre fortjener ikke mere modgang nu, de har været nok igennem! Det SKAL bare gå godt med lillemanden...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128