Billeder + video af Storm <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. september 2011

Moar2011

Maja_4000 skriver:

Er det ikke hårdt ? ;o

Jo meeeeget ! - men lad mig sige det sådan - mig og storm vi klare os, vi savner ham, jeg kan græde over han ikk er her, at han ikk ser vores søn i så mange mdr, han tog afsted da storm var 3½ månede, og kommer hjem på leave når storm er 7½ månede - men så har vi fået julen sammen som en familie  MEN min kæreste er SÅ ulykkelig, han ville så gerne hjem ! det hårdt at vide han er så ked af det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2011

Moar2011

Happiness skriver:

Nurrhhhh en charmetrold! Det dejligste grin! Og så er han da godt nok blevet en stor bisse!

Dejligt at høre at alt går godt. Selv I må savne farmand. Det må godt nok være hårdt!

Det går SÅ hurtig med ham, han er bare en bisse hihi  - alt det man får igen når de smiler, griner og pludre elsker livet som moar ! far græd da han så den film - storm han så mange ting som han ikk ku da far var hjemme - far tog afsted da storm var 3½månede - og far kommer hjem på leave når storm er 7½ månede men så får vi julen sammen  når det nævnt er farmand rigtig ked af det valg han tog ! det hårdt at vide . men JA vi savner ham så meget ! ( nok mest mor)

Anmeld

1. september 2011

Maja_4000

Babyklar skriver:

Jo meeeeget ! - men lad mig sige det sådan - mig og storm vi klare os, vi savner ham, jeg kan græde over han ikk er her, at han ikk ser vores søn i så mange mdr, han tog afsted da storm var 3½ månede, og kommer hjem på leave når storm er 7½ månede - men så har vi fået julen sammen som en familie  MEN min kæreste er SÅ ulykkelig, han ville så gerne hjem ! det hårdt at vide han er så ked af det.

Årh .. Det forstår jeg godt ! :/ Det må også være hårdt for en nybagt far at være væk så lang tid .. Der sker jo MEGET mens de er så små !

Anmeld

1. september 2011

Moar2011

Maja_4000 skriver:

Årh .. Det forstår jeg godt ! :/ Det må også være hårdt for en nybagt far at være væk så lang tid .. Der sker jo MEGET mens de er så små !

Yes der sker RIGTIG meget ! - men han er os så ulykkelige over at tog afsted - det har vist sig for at det slet ikk er som han troede og havde fået afvide her i Danmark ..

som han siger, han vil have ham i et laang stykke tid når han kommer hjem, skifte, bade, op tidlig morgen , lege og hvad der høre til sammen med storm, for at indhente alt det han er gået glip af.

Anmeld

1. september 2011

Maja_4000

Babyklar skriver:

Yes der sker RIGTIG meget ! - men han er os så ulykkelige over at tog afsted - det har vist sig for at det slet ikk er som han troede og havde fået afvide her i Danmark ..

som han siger, han vil have ham i et laang stykke tid når han kommer hjem, skifte, bade, op tidlig morgen , lege og hvad der høre til sammen med storm, for at indhente alt det han er gået glip af.

Ej , er det rigtigt ? :/

Hvad så når han kommer hjem ? Er han så hjemme noget tid , og så skal han afsted igen eller ?

Anmeld

1. september 2011

Moar2011

Maja_4000 skriver:

Ej , er det rigtigt ? :/

Hvad så når han kommer hjem ? Er han så hjemme noget tid , og så skal han afsted igen eller ?

Han kommer hjem på leave i december og er hjemme i 3uger og så afsted igen i en 5-6uger .. sådan er kontrakten ..

Anmeld

1. september 2011

Maja_4000

Babyklar skriver:

Han kommer hjem på leave i december og er hjemme i 3uger og så afsted igen i en 5-6uger .. sådan er kontrakten ..

Men hvad så efter de sidste 5 - 6 uger ? :b

Kan du komme i kontakt med ham hver dag eller ?

Anmeld

1. september 2011

Moar2011

Maja_4000 skriver:

Men hvad så efter de sidste 5 - 6 uger ? :b

Kan du komme i kontakt med ham hver dag eller ?

SÅ bliver han hjemme og skal aldrig mere afsted

nej det kan jeg ik - det er ham ser kan kontakte os ..

Anmeld

1. september 2011

Maja_4000

Babyklar skriver:

SÅ bliver han hjemme og skal aldrig mere afsted

nej det kan jeg ik - det er ham ser kan kontakte os ..

Nårh .. Okay .. Så er der noget at se frem til !

Min fætter skal afsted næste år .. Hans mor er totalt ude af den :/ Håber lidt at han når at ombestemme sig (;

Anmeld

1. september 2011

Moar2011

Maja_4000 skriver:

Nårh .. Okay .. Så er der noget at se frem til !

Min fætter skal afsted næste år .. Hans mor er totalt ude af den :/ Håber lidt at han når at ombestemme sig (;

det skal i SATME (undskyld jeg bander) ikke regne med !! det troede vi os vores soldat ville . men han har først skiftet mening efter han kom derned.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.