Billeder + video af Storm <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.041 visninger
21 svar
0 synes godt om
1. september 2011

Moar2011

Hej Lady's  - nu synes jeg det er på tide at vise min lille trold frem igen - storm er nu 4mdr 2uger ca han er bleven bedre til at ligge på mavsen og løfte hovedet, hvilket vi træner hver dag ..  - om han sover gerne mellem 8 0g 10 timer om natten , der er stadig ikk rigtig kommet rytme i søvnen . han sover mellem 19.00 og 21.00 og så vågner han igen mellem 05.00 og 07.00 så det nyder mooar hihi .. og så er han skisme os go til at sove i dagtimerne, måske for go heh .. Ellers er han utolig livs glad dreng der elsker at grine og pludre han er nu 64cm og 7kg   Ps. vi glæder os så meget til at far kommer hjem fra Afghanistan - der er bare så læææænge til endnu

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2011

Mor til Mike

Babyklar skriver:

Hej Lady's  - nu synes jeg det er på tide at vise min lille trold frem igen - storm er nu 4mdr 2uger ca han er bleven bedre til at ligge på mavsen og løfte hovedet, hvilket vi træner hver dag ..  - om han sover gerne mellem 8 0g 10 timer om natten , der er stadig ikk rigtig kommet rytme i søvnen . han sover mellem 19.00 og 21.00 og så vågner han igen mellem 05.00 og 07.00 så det nyder mooar hihi .. og så er han skisme os go til at sove i dagtimerne, måske for go heh .. Ellers er han utolig livs glad dreng der elsker at grine og pludre han er nu 64cm og 7kg   Ps. vi glæder os så meget til at far kommer hjem fra Afghanistan - der er bare så læææænge til endnu

Hvor er han bare en lækker mås 

Anmeld

1. september 2011

frk-stoltze

Sikke en dejlig guldklump i har.

Anmeld

1. september 2011

Nessie

Hvor er han skøn

Anmeld

1. september 2011

Dansker I Holland

SKøn unge smiler rigtig lækker

Anmeld

1. september 2011

Moar2011

1000 tak alle sammen

Anmeld

1. september 2011

Maja_4000

Hvor er han sød !

Hvornår kommer far hjem igen ? ;o

Anmeld

1. september 2011

Moar2011

Hvor er han sød !

Hvornår kommer far hjem igen ? ;o

hjem på leave i december og så hjemme i 3uger og afsted igen i 5-6uger

Anmeld

1. september 2011

Maja_4000

Babyklar skriver:

hjem på leave i december og så hjemme i 3uger og afsted igen i 5-6uger

Er det ikke hårdt ? ;o

Anmeld

1. september 2011

Happiness

Nurrhhhh en charmetrold! Det dejligste grin! Og så er han da godt nok blevet en stor bisse!

Dejligt at høre at alt går godt. Selv I må savne farmand. Det må godt nok være hårdt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.