Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej Lady's - nu synes jeg det er på tide at vise min lille trold frem igen - storm er nu 4mdr 2uger ca han er bleven bedre til at ligge på mavsen og løfte hovedet, hvilket vi træner hver dag .. - om han sover gerne mellem 8 0g 10 timer om natten , der er stadig ikk rigtig kommet rytme i søvnen . han sover mellem 19.00 og 21.00 og så vågner han igen mellem 05.00 og 07.00 så det nyder mooar hihi .. og så er han skisme os go til at sove i dagtimerne, måske for go heh .. Ellers er han utolig livs glad dreng der elsker at grine og pludre han er nu 64cm og 7kg Ps. vi glæder os så meget til at far kommer hjem fra Afghanistan - der er bare så læææænge til endnu
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Babyklar skriver: Hej Lady's - nu synes jeg det er på tide at vise min lille trold frem igen - storm er nu 4mdr 2uger ca han er bleven bedre til at ligge på mavsen og løfte hovedet, hvilket vi træner hver dag .. - om han sover gerne mellem 8 0g 10 timer om natten , der er stadig ikk rigtig kommet rytme i søvnen . han sover mellem 19.00 og 21.00 og så vågner han igen mellem 05.00 og 07.00 så det nyder mooar hihi .. og så er han skisme os go til at sove i dagtimerne, måske for go heh .. Ellers er han utolig livs glad dreng der elsker at grine og pludre han er nu 64cm og 7kg Ps. vi glæder os så meget til at far kommer hjem fra Afghanistan - der er bare så læææænge til endnu
Hvor er han bare en lækker mås
Sikke en dejlig guldklump i har.
Hvor er han skøn
SKøn unge smiler rigtig lækker
1000 tak alle sammen
Hvor er han sød !
Hvornår kommer far hjem igen ? ;o
Hvor er han sød ! Hvornår kommer far hjem igen ? ;o
hjem på leave i december og så hjemme i 3uger og afsted igen i 5-6uger
Babyklar skriver: hjem på leave i december og så hjemme i 3uger og afsted igen i 5-6uger
Er det ikke hårdt ? ;o
Nurrhhhh en charmetrold! Det dejligste grin! Og så er han da godt nok blevet en stor bisse!
Dejligt at høre at alt går godt. Selv I må savne farmand. Det må godt nok være hårdt!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128