Barn nr 2 er en pige :-) Hvad skal vi anskaffe os ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. september 2011

Sildefisk

myr81 skriver:

her er der 13 imellem mine. Vi købte en phil and teds klapvogn med lift, så Maya kunne sove "nedenunder" nu kan de begge sidde i den, det bedste køb ever! 

13 mdr altå

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2011

LilyMarleen

GitteC78 skriver:

Vi står i samme situation. Vi har en dreng på næsten 1 år og jeg venter nr 2, har termin 3 marts. Der vil vores dreng være 1½ år.

Vi har snakket om at købe en søskendeklapvogn med lift, og en tremmeseng... Vores søn bruger sin barnevogn i dagplejen og den nye kommer til at bruge søskende klapvognen, når h*n skal sove ude... Tremmeseng for jeg synes vores dreng er alt for lille til at komme over i en større seng.

Jeg har nemlig også haft den tanke med at så kunne jeg bruge søskene vognen med lift ude i haven i stedet for 2 barnevogne. Men bliver det ikke så bøvlet ?? På den anden side, så er det jo også bare så bøvlet med så mange vogne her og der :-)

Anmeld

1. september 2011

LilyMarleen

Sanne og Nicklas skriver:

Det var da så lidt. Ville også ønske vi hvade plads til en vugge også det er bare så baby hyggeligt

Jeg havde slet ikke tænkt tanken at vi kunne købe en vugge. Så  tak  Men vores Alexander sover på sit eget værelse, og planen var at den lille ny skulle sove hos os, bare i sin egen seng. Det gjorde Alexander også. Og nu har vi jo plas efter at Alexander fik sit eget værelse for 1 måned siden. Ellers havde vi heller ikke plads.

Anmeld

1. september 2011

LilyMarleen

myr81 skriver:

her er der 13 imellem mine. Vi købte en phil and teds klapvogn med lift, så Maya kunne sove "nedenunder" nu kan de begge sidde i den, det bedste køb ever! 

Ja det er jo også det mine overvejelser hælder lidt i, om man bare skulle invistere i sådan en, og ikke en barnevogn mere. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.