Strikkeklubben - Strik med kærlighed - Vil i være med?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. september 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Dinna88 skriver:

Så er jeg all in  

Jeg er ikke selv medlem af Rokken endnu, men bliver det nu her snart. Min mormor hækler strømper til dem, hvor de bl.a. skal samle 75.000 kr sammen om året til uldgarn, så de ikke fryser om fødderne, de hjemløse

Super.

Ej hvor sejt altså!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2011

ibsilon

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Det jeg heller ikke. Men tænker, hvis man kan lave f.eks. et par savlesmække, en lille strikvest eller lignende, så kommer man langt. Der er mange der søger tøj til de små!

Super lige mine ord... regn mig med

Anmeld

1. september 2011

ibsilon skriver:

Super lige mine ord... regn mig med

Fedt!

Anmeld

2. september 2011

Sakris

Jeg kan ikke strikke, men hækle og sy, hvis det må være med?

Anmeld

2. september 2011

Stjernestoev

Jeg ville gerne, men det er lidt svært når man ikke har facebook

Anmeld

2. september 2011

Sakris skriver:

Jeg kan ikke strikke, men hækle og sy, hvis det må være med?

Ja! Meget gerne!! 

Anmeld

2. september 2011

Stjernestoev skriver:

Jeg ville gerne, men det er lidt svært når man ikke har facebook

Du kan sagtens være med. Udgangspunktet er at hjælpe nogen herindefra, men evt. også på den FB gruppe. 

Anmeld

2. september 2011

*A*

Jeg kan sy og vil gerne være med, hvis ikke det kræver at jeg skal sy 5 timer om ugen, da jeg med tvillinger på 10 måneder samt jeg vender tilbage på arbejde efter endt barsel sidst i sep.

Hvis jeg selv kan bestemme hvor meget/lidt jeg syer, så vil jeg gerne være med...

Laves der en gruppe på Facebook, eller hvordan kommer et til at foregå?

Anmeld

2. september 2011

*A* skriver:

Jeg kan sy og vil gerne være med, hvis ikke det kræver at jeg skal sy 5 timer om ugen, da jeg med tvillinger på 10 måneder samt jeg vender tilbage på arbejde efter endt barsel sidst i sep.

Hvis jeg selv kan bestemme hvor meget/lidt jeg syer, så vil jeg gerne være med...

Laves der en gruppe på Facebook, eller hvordan kommer et til at foregå?

Du må meget gerne være med. Det er HELT op til en selv hvor meget man vil bidrage med. Jeg tænker det blot skal være på det sjove hyggeniveau, hvor man får trænet og brugt sin hobby, men ikke er forpligtet. Med mindre man har valgt at lave noget til noget selvfølgelig! 

Jeg vil lave en gruppe herinde, da jeg tænker at det kunne være fedt at hjælpe piger herinde som udgangspunkt, og så kan man altid - hvis behovet ikke er herinde - finde nogen som kan bruge det man har, via den gruppe på FB eller en anden. 

Anmeld

2. september 2011

*A*

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Du må meget gerne være med. Det er HELT op til en selv hvor meget man vil bidrage med. Jeg tænker det blot skal være på det sjove hyggeniveau, hvor man får trænet og brugt sin hobby, men ikke er forpligtet. Med mindre man har valgt at lave noget til noget selvfølgelig! 

Jeg vil lave en gruppe herinde, da jeg tænker at det kunne være fedt at hjælpe piger herinde som udgangspunkt, og så kan man altid - hvis behovet ikke er herinde - finde nogen som kan bruge det man har, via den gruppe på FB eller en anden. 

Super... Jeg er klar...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.