Strikkeklubben - Strik med kærlighed - Vil i være med?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.436 visninger
30 svar
0 synes godt om
1. september 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Hej piger, jeg har længe tænkt på om nogle af jer herinde, kunne have lyst til at starte en online strikkeklub? Jeg synes det kunne være hyggeligt, da jeg mangler nogen at dele kreativiteten med.

I den forbindelse, er jeg  i øvrigt blevet inspireret af en gruppe på FB som arbejder med Julehjælp 2011. 

Jeg kunne godt tænke mig, at strikke nogle småting, til nogen som ikke har midlerne til selv at skaffe sig dette.

Man kunne gøre det herinde, med en ønskebrønd, eller i forbindelse med gruppen på FB. Altså, holde øje med opslag omkring ønsker. Og så på den måde holde gang i nogle små projekter resten af året, samt glæde nogen derude. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2011

Maja_4000

Jeg ville gerne .. Men kan ikke strikke :/ Hehe

Anmeld

1. september 2011

Maja_4000 skriver:

Jeg ville gerne .. Men kan ikke strikke :/ Hehe

Hehe, kan du sy? 

Anmeld

1. september 2011

ibsilon

Super, jeg vil gerne, er ikke den mest garvede men kan, kan også hækle lidt....

Anmeld

1. september 2011

Maja_4000

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Hehe, kan du sy? 

Til hjemmebrug , ja Er "lige" startet :b

Anmeld

1. september 2011

ibsilon skriver:

Super, jeg vil gerne, er ikke den mest garvede men kan, kan også hækle lidt....

Det jeg heller ikke. Men tænker, hvis man kan lave f.eks. et par savlesmække, en lille strikvest eller lignende, så kommer man langt. Der er mange der søger tøj til de små!

Anmeld

1. september 2011

Maja_4000 skriver:

Til hjemmebrug , ja Er "lige" startet :b

Hehe.  Du melder dig bare når du er klar  

Anmeld

1. september 2011

Dinna88

Hej piger, jeg har længe tænkt på om nogle af jer herinde, kunne have lyst til at starte en online strikkeklub? Jeg synes det kunne være hyggeligt, da jeg mangler nogen at dele kreativiteten med.

I den forbindelse, er jeg  i øvrigt blevet inspireret af en gruppe på FB som arbejder med Julehjælp 2011. 

Jeg kunne godt tænke mig, at strikke nogle småting, til nogen som ikke har midlerne til selv at skaffe sig dette.

Man kunne gøre det herinde, med en ønskebrønd, eller i forbindelse med gruppen på FB. Altså, holde øje med opslag omkring ønsker. Og så på den måde holde gang i nogle små projekter resten af året, samt glæde nogen derude. 

Hej! Jeg strikker ikke, men hækler Er det fair nok?

ydermere! Så findes der en organisation der hedder Rokken, der strikker/hækler/syer til socialt udsatte! Lige nu hækler jeg et tæppe til n hjemløs! ALT går ubeskåret til dem  

Anmeld

1. september 2011

Dinna88 skriver:

Hej! Jeg strikker ikke, men hækler Er det fair nok?

ydermere! Så findes der en organisation der hedder Rokken, der strikker/hækler/syer til socialt udsatte! Lige nu hækler jeg et tæppe til n hjemløs! ALT går ubeskåret til dem  

Strikke - hækle same same  Ok, tak for tippet!! 

Anmeld

1. september 2011

Dinna88

Strikke - hækle same same  Ok, tak for tippet!! 

Så er jeg all in  

Jeg er ikke selv medlem af Rokken endnu, men bliver det nu her snart. Min mormor hækler strømper til dem, hvor de bl.a. skal samle 75.000 kr sammen om året til uldgarn, så de ikke fryser om fødderne, de hjemløse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.