Uldundertøj?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. august 2011

CamillaSoefelt

132319 skriver:

Jep, hele døgnet og hele vinteren

Jeg vil dog sige at vi ikke har taget det i brug endnu, det skal være omkring de der 5-10 grader om morgenen før vi tager det i brug

Det samme gælder til foråret, har vi en meget varm april, stopper vi med at bruge det når det bliver varmere end de der 5-10 grader...

Føtex, Kvickly og Bilka har lækkert 50/50 uld + bomuld, der efter min erfaring holder bedre end de dyrere mærker

Mange tak for god brugbar Info! Jeg må afsted og ha det handlet ind!

Fortsat god aften. Og hils ungerne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2011

Mussen2

Jeg er nysgerrig, hvorfor "skal man fortsætte med uld" hvis man først er begyndt?

Det med alle måneder me r i, har jeg hørt fra Sp, som de måneder børn skal have hue på

Anmeld

31. august 2011

132319

CamillaSoefelt skriver:

Mange tak for god brugbar Info! Jeg må afsted og ha det handlet ind!

Fortsat god aften. Og hils ungerne

Det var så lidt og det skal jeg gøre

Anmeld

31. august 2011

sne190810

Mussen2 skriver:

Jeg er nysgerrig, hvorfor "skal man fortsætte med uld" hvis man først er begyndt?

Det med alle måneder me r i, har jeg hørt fra Sp, som de måneder børn skal have hue på

Joha lavede en fin folder om det sidste år.

Mener der står noget omkring det deri

http://www.joha.dk/Uldguide-DK

Anmeld

31. august 2011

sne190810

Her bl.a.

" ..Barnets krop bliver ikke afhængig af uld. Nogle har den opfattelse at ulden ødelægger kroppens egen mulighed for at regulere kropstemperaturen, men det er ikke sandt. Uldens unikke egenskaber, som du kan læse mere om på side 4, er blot et supplement til kroppens egne mekanismer. Mange oplever dog så stor glæde ved at bruge uld, at det bliver en naturlig del i hverdagen, fordi komforten altid er i top ­ hot but not too hot!"

Anmeld

31. august 2011

132319

sne190810 skriver:

Her bl.a.

" ..Barnets krop bliver ikke afhængig af uld. Nogle har den opfattelse at ulden ødelægger kroppens egen mulighed for at regulere kropstemperaturen, men det er ikke sandt. Uldens unikke egenskaber, som du kan læse mere om på side 4, er blot et supplement til kroppens egne mekanismer. Mange oplever dog så stor glæde ved at bruge uld, at det bliver en naturlig del i hverdagen, fordi komforten altid er i top ­ hot but not too hot!"

Præcis!

Faktisk regulerer ulden barnets temperatur, så de ikke bliver for varme

Anmeld

1. september 2011

Nessie

Jeg kan ikke selv tåle uld, og derfor har jeg egentlig holdt mig helt fra det til Daniel.

Han har måttet "nøjes" med ganske almindelig bomuldsbodyer, og det har fungeret fint

Anmeld

1. september 2011

MorTil2<3

Hvordan påvirker det børns med lys og sensitiv hud? Kradser det ik selvom det er 50/50 ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.