Uldundertøj?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.396 visninger
17 svar
0 synes godt om
31. august 2011

CamillaSoefelt

Er der nogen der lige kan hjælpe mig her?

Hvor mange af Jer har købt uld undertøj til ungerne?

Og med undertøj mener man så bare en body i uld og så alm tøj udenpå?

Og så er det noget med at når først de har uld på skal de fortsætte med det hele vintersæsonen ik?

Har også læst det er med til og 'forebygge' forkølelse? Sandt el falsk?

Kom frisk piger!!

På forhånd tak!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2011

Lone Jakobsen

hejsa

jeg har aldrig brugt uld til mine børn. det sku ellers være sundt og super godt til at lede sved væk så barnet ikke får det for varmt.

jeg har hørt at man skal bruge det fra.... åh er det fra septemer til april? kan ikke helt huske det. 

Anmeld

31. august 2011

CamillaSoefelt

Lone Jakobsen skriver:

hejsa

jeg har aldrig brugt uld til mine børn. det sku ellers være sundt og super godt til at lede sved væk så barnet ikke får det for varmt.

jeg har hørt at man skal bruge det fra.... åh er det fra septemer til april? kan ikke helt huske det. 

Ok.

Man siger vist alle de mdr der slutter på R:-)!

Anmeld

31. august 2011

CamillaSoefelt

Ingen andre???

Anmeld

31. august 2011

132319

Det alle de måneder der er R i. Dvs. september til april 

Jeg har brugt det til Hjalte alle år og vi har været meget meget lidt sygdomsramt.

Jeg har købt til begge unger i år, jeg tør slet ikke lade være

Anmeld

31. august 2011

CamillaSoefelt

132319 skriver:

Det alle de måneder der er R i. Dvs. september til april 

Jeg har brugt det til Hjalte alle år og vi har været meget meget lidt sygdomsramt.

Jeg har købt til begge unger i år, jeg tør slet ikke lade være

Aha det var sådan det var;-)! Thanks!

Hvad og hvor meget har du så købt? Bare uld body'er? Nu tænker jeg self til unger på Kamille og Benjamins alder. Hjalte har nok rigtigt undertøj jo:-)!

Og så skal der vel være mindst 7 body'er så man i hvert fald har 1 ren til hver dag? Eller?

Anmeld

31. august 2011

Caroline86

Vi brugte uld til Laura sidste og forrige vinter og kommer også til det i år

Vi har brugt bodyer til hende indtil nu - både lang og kortærmede - men i år bliver det nok underbukser og -trøjer også...

Vi starter snart med dem! Og så fortsætter vi indtil foråret (undtagen de dage hvor det er meget varmt!!)

Jeg er vild med de bodyer der er uld med bomuldsfor! De transporterer varmen super godt og Laura er ALDRIG svedt når hun har dem på!

Så.. varm (haha) anbefaling herfra

Anmeld

31. august 2011

132319

CamillaSoefelt skriver:

Aha det var sådan det var;-)! Thanks!

Hvad og hvor meget har du så købt? Bare uld body'er? Nu tænker jeg self til unger på Kamille og Benjamins alder. Hjalte har nok rigtigt undertøj jo:-)!

Og så skal der vel være mindst 7 body'er så man i hvert fald har 1 ren til hver dag? Eller?

Kamille har omkring 5 stk.

Jeg har jo en del vasketøj med to unger, så jeg vasker som minimum hver tredje dag og uld tører overnight

Sidste år havde Kamille også uldleggins men i år, tror jeg at jeg "nøjes" med almindelige strømpebukser, det vigtigste er at der er uld på overkroppen.

Jeg tror dog lige at jeg skal have et par stykker mere, så der også er nogen til at ligge i vuggestuen.

Mine børn bruger uld/bomuld, da jeg selv er frygtelig sart med at det ikke må kradse

Anmeld

31. august 2011

CamillaSoefelt

132319 skriver:

Kamille har omkring 5 stk.

Jeg har jo en del vasketøj med to unger, så jeg vasker som minimum hver tredje dag og uld tører overnight

Sidste år havde Kamille også uldleggins men i år, tror jeg at jeg "nøjes" med almindelige strømpebukser, det vigtigste er at der er uld på overkroppen.

Jeg tror dog lige at jeg skal have et par stykker mere, så der også er nogen til at ligge i vuggestuen.

Mine børn bruger uld/bomuld, da jeg selv er frygtelig sart med at det ikke må kradse

Okey... Lyder bare super godt!

Så hopper vi med på moden tror jeg .
Og jeg er klart med på uld/bomuld for det der kradseri er da til og blive skør af

Og når man først er på uldvognen så er det hele sæsonen ik? Altså alle mdr med R?

Og er det døgnet rundt, altså osse om natten eller bare om dagen?

Sorry alle de uld spørgsmål...

Anmeld

31. august 2011

132319

CamillaSoefelt skriver:

Okey... Lyder bare super godt!

Så hopper vi med på moden tror jeg .
Og jeg er klart med på uld/bomuld for det der kradseri er da til og blive skør af

Og når man først er på uldvognen så er det hele sæsonen ik? Altså alle mdr med R?

Og er det døgnet rundt, altså osse om natten eller bare om dagen?

Sorry alle de uld spørgsmål...

Jep, hele døgnet og hele vinteren

Jeg vil dog sige at vi ikke har taget det i brug endnu, det skal være omkring de der 5-10 grader om morgenen før vi tager det i brug

Det samme gælder til foråret, har vi en meget varm april, stopper vi med at bruge det når det bliver varmere end de der 5-10 grader...

Føtex, Kvickly og Bilka har lækkert 50/50 uld + bomuld, der efter min erfaring holder bedre end de dyrere mærker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.