Matas baby klub ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. januar 2009

sabi1979

hejsa

jeg vil bare lige sige, for at du kan hente den gratis babybox fra baby sam, så skal du ind på baby sams hjemmeside og melde dig til og printe en kvitering ud som du skal tage med i baby sam for at du kan få den udleveret den babybox , og du skal vise noget legitimation, sådan skulle jeg gøre da jeg hentede den pakke og matas pakken var jeg heldig at få med det samme.

knus Sabrina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2009

Katjaro

Jeg fik også min Matas pakke i første forsøg (så den Matas i Farum havde dem i hvertfald omkring juletid.

Babysams har jeg også hentet.

Libero er jeg også meldt til.

Jeg har klart "collected" mere end jeg gjorde under sidste graviditet

Hilsen Katja

Anmeld

15. januar 2009

Mca<3

man må også¨siger jeg er blevet samler Det er meget morsomt..

Anmeld

15. januar 2009

Diana...

sabi1979 skriver:

hejsa

jeg vil bare lige sige, for at du kan hente den gratis babybox fra baby sam, så skal du ind på baby sams hjemmeside og melde dig til og printe en kvitering ud som du skal tage med i baby sam for at du kan få den udleveret den babybox , og du skal vise noget legitimation, sådan skulle jeg gøre da jeg hentede den pakke og matas pakken var jeg heldig at få med det samme.

knus Sabrina

det skulle jeg ikke jeg gik bare ind og bad om en box og udfylde et stykke papir.

Anmeld

15. januar 2009

sabi1979

ok, jeg kunne ikke få boxen udleveret uden den printede kvitering, og jeg skulle også forvise kørekort eller pas, og jeg var ikke den eneste, kvinden foran mig skulle det samme, det er måske forskelligt for hvordan de gør i de foskellige babysam forretninger

Knus Sabrina

Anmeld

15. januar 2009

Tynen

Jeg skulle også vise sygesikring da jeg hentede min.

Men der er sikkert også mange der gerne vil have fingrene i en gratis blespand.

Anmeld

15. januar 2009

xxx

Anja skriver:

Coop har også en gratispakke som man kan bestille online og så hente i sin lokale brugs

Den Coop har er Liberopakken, og du skal tilmelde dig på Libero's side for at få den, og du kan heller ikke bestille den på nettorvet før du har dit postkort i hånden

Anmeld

16. januar 2009

Liva

Her er de gratis pakker jeg har fået (min søn er 9 mdr. så kan være det har ændret sig)

Matas 1+2 bestilles på hjemmesiden
Libero 1+2 bestilles på hjemmesiden, hentes i coop-butik
Babybox fra babysam bestilles på hjemmesiden
Økobarn bestilles på hjemmesiden og hentes i coop-butik
Pampers bestilles på bilkas hjemmeside og hentes i bilka/føtex

Mener også Beauvais og måske Nestle har en pakke med prøver når barnet bliver 4/6 mdr.

Hel og lykke med gratisjagten og ikke mindst med poderne i maverne...

Kh Liva, der har skrabet alt gratis til sig, og har brugt det meste (har dog 3-4 ubrugte sutteflasker stående efterhånden)

Anmeld

16. januar 2009

Mca<3

Tak alle sammen for jeres gode fifs

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.