Matas baby klub ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.841 visninger
28 svar
0 synes godt om
15. januar 2009

Mca<3

Hvis ikke du allerede er medlem og venter dig så tag og bliv det . Har lige været nede og hente en matas barsels pakke Den indeholder mange fine ting og er en foræring ....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2009

Diana...

3 gangs mor skriver:

Hvis ikke du allerede er medlem og venter dig så tag og bliv det . Har lige været nede og hente en matas barsels pakke Den indeholder mange fine ting og er en foræring ....

Jeg er medlem men har været i alverden matas for og hente den skide pakke men de har den aldrig hjemme og kan ikke sætte en til side når de kommer hjem så nu har jeg smidt den seddel ud for nu gad jeg ikke prøve mere

Anmeld

15. januar 2009

Mca<3

Diana/Claus skriver:

Jeg er medlem men har været i alverden matas for og hente den skide pakke men de har den aldrig hjemme og kan ikke sætte en til side når de kommer hjem så nu har jeg smidt den seddel ud for nu gad jeg ikke prøve mere

Nej altså Jeg fik min i første forsøg ..
Det var da utroligt ,,,

Anmeld

15. januar 2009

Diana...

3 gangs mor skriver:

Nej altså Jeg fik min i første forsøg ..
Det var da utroligt ,,,

Ja øv øv men har lige været inde og melde Claus til hi hi så vi får et nyt nr så må vi prøve igen hi hi alt gratis er godt...
Har du fået fra libero?

Anmeld

15. januar 2009

frk Jensen

Libero giver også gaver til gravide. Den bestiller man på hjemmesiden mener jeg og så kan den afhentes i coop butikkerne.
Baby Sam giver også en fin gave.. Det er hvert fald ting der kan bruges.

Knus Betina

Anmeld

15. januar 2009

Mca<3

He he tak begge 2 Er ikke medlem af libero og har ikke været i baby sam,, Skal man bare gå ind i babysam og spørge efter en gratis gave el hva ??? Diana ,, smart så kan du reelt hente 2 pakker i matas ,, hi hi

Anmeld

15. januar 2009

Diana...

3 gangs mor skriver:

He he tak begge 2 Er ikke medlem af libero og har ikke været i baby sam,, Skal man bare gå ind i babysam og spørge efter en gratis gave el hva ??? Diana ,, smart så kan du reelt hente 2 pakker i matas ,, hi hi

Ja du går bare i babysam så får du den... har os der fra der får man en ble spand med en masse ting i...
Jeg mener os pampers har men der skal man vist ha født.

Anmeld

15. januar 2009

appelgren

Nej man går da ikke bare ind i en Babysam. Man opretter sig da på nettet først og får en kvittering man skal tage med. Så skal man hente den indenfor 3 uger efter man har bestilt den.

Anmeld

15. januar 2009

Mca<3

Diana/Claus skriver:

Ja du går bare i babysam så får du den... har os der fra der får man en ble spand med en masse ting i...
Jeg mener os pampers har men der skal man vist ha født.

Ok vildt . det vil jeg da ikke gå glip af Syntes det her tegner en god tegning af at jeg er blevet utålmodig og keder mig lidt ,, fniss,,, Nu jeg er begyndt at køre efter gratis gaver i hele byen ,, Griner lidt af mig selv ,,,

Anmeld

15. januar 2009

Mca<3

appelgren skriver:

Nej man går da ikke bare ind i en Babysam. Man opretter sig da på nettet først og får en kvittering man skal tage med. Så skal man hente den indenfor 3 uger efter man har bestilt den.

Ok det prøver jeg ,,,,

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.