virkelig en overnatning med ALT ! hjælp ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. august 2011

Buckley

Hvad med at tage en tur til Lubeck? De har det mest fantastiske julemarked, og byen er så hyggelig :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2011

MortilTheodor

piap skriver:

Vil anbefalde dig Hotel Vejle fjord 

Der er smuk natur, smukke omgivelser og fantastisk wellness (de termiske bade) - super lækkert. www.hotelvejlefjord.dk

Ellers skulle Comwell Kellers Park også være rigtig godt. Ligger også ved Vejle Fjord. www.comwellkellerspark.dk

Anmeld

31. august 2011

Moar2011

1012lmp skriver:

Brudesuiten på tyrstup kro er SÅ romantisk..!

Forkælelse så tag en tur på comwell

hvor ligger det henne ´? evt en hjemmeside ?

Anmeld

31. august 2011

Moar2011

Moster til 15 skriver:

Hvad med at tage en tur til Lubeck? De har det mest fantastiske julemarked, og byen er så hyggelig :-)

uuh har du en hjemmeside ? hvor ligger det ?

Anmeld

31. august 2011

1012lmp

Babyklar skriver:

hvor ligger det henne ´? evt en hjemmeside ?

Jamen bare generelt hotel comwell men det i bregjning ved vejle/fredericia er MEGA hyggeligt lige ved vandet osv.

Tyrstup ligger lige uden for christiansfeld http://www.tyrstrupkro.dk/

Anmeld

31. august 2011

eliasogmor

Babyklar skriver:

Hej Lady's - som i ved efterhånden så er min fantastiske kæreste i Afghanistan øv bøv, men nu det jo sådan det er hihi - han kommer hjem på leave i december , og ville derfor gerne overraske ham med en helt igennem gemført romantisk, virkelig med alt overnatning på en kro , wellness hvad det nu kan være ! - kun en enkel overnatning da vi har en søn på ca 8mdr på det tidspunkt og så kan hønemor her kun tag en nat væk fra ham .. MEN hvor ? kom med forslag - vi er fra østjylland håber i kan komme med en masse forslag og viden om hvor det ku være super lækkert, oplevelse og godt sted at tag sådan en romantisk kæreste nat henne `? vi køre gern lidt efter det - og så det jo i julen så jule stemning må der gerne være .

hvor er du sød.. men det første jeg tænkte var, da jeg læste dit indlæg... jamen tror du ikke bare gerne han vil være sammen med sønnemanden også..når han lige er kommet hjem.. eller skal han være hjemme længe???

Anmeld

31. august 2011

Moar2011

eliasogmor skriver:

hvor er du sød.. men det første jeg tænkte var, da jeg læste dit indlæg... jamen tror du ikke bare gerne han vil være sammen med sønnemanden også..når han lige er kommet hjem.. eller skal han være hjemme længe???

han skal være hjemme i 3uger inden han skal afsted igen

Anmeld

31. august 2011

Hasselnødden

Babyklar skriver:

Hej Lady's - som i ved efterhånden så er min fantastiske kæreste i Afghanistan øv bøv, men nu det jo sådan det er hihi - han kommer hjem på leave i december , og ville derfor gerne overraske ham med en helt igennem gemført romantisk, virkelig med alt overnatning på en kro , wellness hvad det nu kan være ! - kun en enkel overnatning da vi har en søn på ca 8mdr på det tidspunkt og så kan hønemor her kun tag en nat væk fra ham .. MEN hvor ? kom med forslag - vi er fra østjylland håber i kan komme med en masse forslag og viden om hvor det ku være super lækkert, oplevelse og godt sted at tag sådan en romantisk kæreste nat henne `? vi køre gern lidt efter det - og så det jo i julen så jule stemning må der gerne være .

http://www.hotelvejlefjord.dk/Her-finder-du-Hotel-Vejlefjord-2131.aspx

DYRT, men har alt hvad hjertet kan begære  Wellness, spa, massage, lækker mad, udsigt, smukke værelser samt der kan arrangeres en picnictur med kurv og det hele, meget romantisk etc etc.

Anmeld

1. september 2011

Moar2011

Moster til 15 skriver:

hejsa

havde du en hjemmeside med det julemarked ? og kan man leje et værelse på et hotel der ved ?

Anmeld

1. september 2011

lhn89

Det lyder som en hyggelig idé

Jeg vil også sige Niels Bugges kro! Vi havde dåb der og det er et helt fantastisk sted! Utrolig fint og rigtigt sødt personale

Venlig hilsen Louise

louisehartmann.dk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.