virkelig en overnatning med ALT ! hjælp ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.875 visninger
25 svar
0 synes godt om
31. august 2011

Moar2011

Hej Lady's - som i ved efterhånden så er min fantastiske kæreste i Afghanistan øv bøv, men nu det jo sådan det er hihi - han kommer hjem på leave i december , og ville derfor gerne overraske ham med en helt igennem gemført romantisk, virkelig med alt overnatning på en kro , wellness hvad det nu kan være ! - kun en enkel overnatning da vi har en søn på ca 8mdr på det tidspunkt og så kan hønemor her kun tag en nat væk fra ham .. MEN hvor ? kom med forslag - vi er fra østjylland håber i kan komme med en masse forslag og viden om hvor det ku være super lækkert, oplevelse og godt sted at tag sådan en romantisk kæreste nat henne `? vi køre gern lidt efter det - og så det jo i julen så jule stemning må der gerne være .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2011

Noahmor

Babyklar skriver:

Hej Lady's - som i ved efterhånden så er min fantastiske kæreste i Afghanistan øv bøv, men nu det jo sådan det er hihi - han kommer hjem på leave i december , og ville derfor gerne overraske ham med en helt igennem gemført romantisk, virkelig med alt overnatning på en kro , wellness hvad det nu kan være ! - kun en enkel overnatning da vi har en søn på ca 8mdr på det tidspunkt og så kan hønemor her kun tag en nat væk fra ham .. MEN hvor ? kom med forslag - vi er fra østjylland håber i kan komme med en masse forslag og viden om hvor det ku være super lækkert, oplevelse og godt sted at tag sådan en romantisk kæreste nat henne `? vi køre gern lidt efter det - og så det jo i julen så jule stemning må der gerne være .

Prøv at søge på weekendophold.dk.

Ellers kan jeg klart anbefale Tyrstrup kro i sønderjylland eller Niels Bugges kro.

Niels kro var vi på i december et år og var bare fantastisk. Det er lavet lidt i gammel svensk stil og værelserne er så romatiske. 

Mener det er hoteldelen I skal bestille værelse på. 

Anmeld

31. august 2011

Moar2011

Noahmor skriver:

Prøv at søge på weekendophold.dk.

Ellers kan jeg klart anbefale Tyrstrup kro i sønderjylland eller Niels Bugges kro.

Niels kro var vi på i december et år og var bare fantastisk. Det er lavet lidt i gammel svensk stil og værelserne er så romatiske. 

Mener det er hoteldelen I skal bestille værelse på. 

Ja, det er det med alt mulig forkælelse og romantik gerne hjemmesider hvis du kan ? så kan jeg tjekke dem ud.

Anmeld

31. august 2011

Noahmor

Babyklar skriver:

Ja, det er det med alt mulig forkælelse og romantik gerne hjemmesider hvis du kan ? så kan jeg tjekke dem ud.

Det skal du da få. 

Kan ikke lige indsætte links, så du må selv lige kopiere over.

www.nielsbuggeskro.dk og www.tyrstrupkro.dk.

Der er også Dragsholm slot på sjælland, men er lidt dyrt, men virkelig lækkert. www.dragsholm-slot.dk

Anmeld

31. august 2011

Freja20

http://www.dtf-travel.dk/soeg.aspx?theme=wellnessophold Her er der også lidt

Anmeld

31. august 2011

Moar2011

Noahmor skriver:

Det skal du da få. 

Kan ikke lige indsætte links, så du må selv lige kopiere over.

www.nielsbuggeskro.dk og www.tyrstrupkro.dk.

Der er også Dragsholm slot på sjælland, men er lidt dyrt, men virkelig lækkert. www.dragsholm-slot.dk

det lidt langt nok - når bette fyren skal passes og vi er fra østjylland

Anmeld

31. august 2011

Nettemor

kan også anbefale niels bugges. har dog ikke været der men bor meget tæt på og det er bare fantastisk natur herude.

Anmeld

31. august 2011

Noahmor

Babyklar skriver:

det lidt langt nok - når bette fyren skal passes og vi er fra østjylland

Det tænkte jeg nok. 

Så ville jeg vælge Niels Bugge, hvis jeg var dig. Er såå romantisk og de er virkelig servicemindede, men sørg for at få værelse på hoteldelen og ikke selv kroen. 

Anmeld

31. august 2011

1012lmp

Brudesuiten på tyrstup kro er SÅ romantisk..!

Forkælelse så tag en tur på comwell

Anmeld

31. august 2011

piap

Vil anbefalde dig Hotel Vejle fjord 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.