Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Maja_4000 skriver: Ja .. 8 Der er endda venteliste , hvis nogle skulle springe fra .. Caroline er den ældste og så er den yngste 3 måneder .. Så de er desværre nået meget forskelligt i udviklingen .. Men de andre mødre var så med mens de var gravide .. Det var også hyggeligt Ja .. Vi skal ikke stå for en skid .. Sp'en handler ind og det hele xD Haha .. Så nu får jeg da lidt for mine skattepenge Min kæreste har en ugentlig fridag , så vi plejer at ligge besøg der .. Men hun har faktisk kun været her 3 gange .. Da Caroline var 6 dage , 3 uger og 5 måneder Så det er ikke meget de ser hinanden (;
Ja .. 8 Der er endda venteliste , hvis nogle skulle springe fra .. Caroline er den ældste og så er den yngste 3 måneder .. Så de er desværre nået meget forskelligt i udviklingen .. Men de andre mødre var så med mens de var gravide .. Det var også hyggeligt
Ja .. Vi skal ikke stå for en skid .. Sp'en handler ind og det hele xD Haha .. Så nu får jeg da lidt for mine skattepenge
Min kæreste har en ugentlig fridag , så vi plejer at ligge besøg der .. Men hun har faktisk kun været her 3 gange .. Da Caroline var 6 dage , 3 uger og 5 måneder Så det er ikke meget de ser hinanden (;
Ej, hvor må det være nice at SP handler ind og alt muligt!! Det kan nemlig godt være en smule halv dyrt at handle alt muligt lækkert ind til MG Man ska ljo både have frokost (som typisk er noget lækkert - så som hjemmelavede pitabrød blablabla) og kaffe og kage ti leftermiddag jesus!!!!Tror vores SP var der da Victor var 6 dage, nogle uger, 4 mdr, 6 mdr og så nu her ved 8-9 mdr tjekket.. Så det er heller ikke meget vi har haft SP på besøg. men det er nu rart når det sker !!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Super fedt med sådan et skulderklap. Jeg har det også sådan når jeg får ros af andre end min familie Haha....
Han er total cute... Vildt han snart er 9 måneder Suk...
Hvor er du da også køn
Sakris skriver: Super fedt med sådan et skulderklap. Jeg har det også sådan når jeg får ros af andre end min familie Haha.... Han er total cute... Vildt han snart er 9 måneder Suk... Hvor er du da også køn
hihi, hvor er du sød !!!! Det er endda en dårlig dag haha Håret sidder ikke, tror jeg har cookie-pants på og none make-up what-so-ever! Men sådan er alle dage snart efterhånden heheJa, jeg synes nu også han er super lækker ;DJa 9 mdr.. Det går så stærkt! Det er din vel også inden længe? eller hvert fald i næste måned hehe.ja - det er SÅ lækkert at få ros på den måde, altså! Ih hvor jeg elsker det.Og det er også bare hos SP man kan spørge om de dummeste spørgsmål, så det er SKØNT når hun kommer forbi. Men træls det var sidste bes'g hehe
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128