SP-besøg 9 mdr + billeder af Victor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

930 visninger
12 svar
0 synes godt om
31. august 2011

Mor Christa

Ihh, ja. Jeg er simpelthen nødt til at dele denne dag med Jer herinde. Jeg har simpelthen haft den vildeste HURRA-oplevelse i dag! Vi er jo lige flyttet og dermed fået ny kommune, og dermed ny SP. Aftalte så med min nye SP, at hun skulle komme forbi til Victors 9 - mdr tjek. (Ja, han bliver så først 9 mdr d 7 sep, men hun kom alligevel i dag )
da hun kom, hilste lille Victor jo bare som han plejer - han vinker og er MEGET glad - han har aldrig haft problemer med fremmede mennesker.
Vi snakkede lidt frem og tilbage, og SP så, at Victor kunne kravle og rejse sig op ad alt. hun var MEGET imponeret og sagde at det var tidligt.
Hun vejede og målte ham - Ja, han er jo en stoor dreng, men lige som han skal være siger hun
vi fik lavet Boel testen og han fik topkarakter. Dog skal vi til lægen med hans tungebånd, som hun mente kunne være en smuuule stramt. Desuden skal vi ha' tjekket om han måske har en smule væske i det ene øre.
Og nå ja - så er han lige i tidlig trodsalder - han græder/skriger i protest når han skal skiftes, men det ville gå over så længe jeg bare fortsatte med at gøre hvad jeg gør nu.
Ellers fik vi VIRKELIG kun ros. Hun roste mig ti lskyerne for det "job" jeg gør som mor. Hun var meget imponeret over, at jeg havde sådan styr på det hele - det var det hun sagde :O
Hvor er det FEDT at få et skulderklap på den måde. Altså, jojo.. Min mor kan da godt sige at hun synes vi har gjort det godt, men altså.. Det er bare ikke det samme som at høre det fra en "prof". Hun siger at han er SÅDAN et glad barn, og at hans glæde og tålmodighed afspejler sig i vores opdragelse af ham.
Så jeg er MEGET glad i dag.

Så spurgte jeg ind til det der med, at han vågner 2-3 gange i løbet af natten BARE for at få sin sut - og huns iger det er normalt at de begynder på det omkring 8 mdr, og at det skulle slutte af sig selv omkring 1 år, så jeg blev beroliget lidt dér.. Det var skønt

Ja, ville bare dele min hurra-oplevelse med jer

I slipper ikke for billeder fra den sidste tid Here goes; min lille skat, Victor på snart 9 mdr !!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2011

Maja_4000

Hvor dejligt ;D Forstår godt du er glad (; Sådan har jeg det også altid når sp'en roser ;D

Og hvor er han skøn

Anmeld

31. august 2011

Mor Christa

Maja_4000 skriver:

Hvor dejligt ;D Forstår godt du er glad (; Sådan har jeg det også altid når sp'en roser ;D

Og hvor er han skøn

hehe, ja. Han er sgu skøn ;D Jeg er specielt stolt af ham efter sådan et besøg fra SP Det er jo for fedt at få ros på den måde (; ..
Du får vel også snart 9-mdr besøg af SP ?

Anmeld

31. august 2011

Clisolka

Hvor er han dejlig! Jeg forstår godt du er en stolt mor 

Anmeld

31. august 2011

Mor Christa

Babymor2010 skriver:

Hvor er han dejlig! Jeg forstår godt du er en stolt mor 

Hehe, ja men det bliver man jo bare når man får ros Han er sgu dygtig, ham Victor (;

Anmeld

31. august 2011

Maja_4000

hehe, ja. Han er sgu skøn ;D Jeg er specielt stolt af ham efter sådan et besøg fra SP Det er jo for fedt at få ros på den måde (; ..
Du får vel også snart 9-mdr besøg af SP ?

Det forstår jeg godt

Ja .. Hun skulle have været her i tirsdags Men så blev der lavet om på kærestens fridag , så han var ikke hjemme alligevel .. Og så blev det rykket :b

Jeg ser dog vores sp hver anden uge .. Hun er med i mg nemlig

Anmeld

31. august 2011

Mor Christa

Maja_4000 skriver:

Det forstår jeg godt

Ja .. Hun skulle have været her i tirsdags Men så blev der lavet om på kærestens fridag , så han var ikke hjemme alligevel .. Og så blev det rykket :b

Jeg ser dog vores sp hver anden uge .. Hun er med i mg nemlig

Ahh. Super smart - så kan man lige spørge til råds når man har brug for det ;D lækkert! Hvordan kan det være, at hun er det?? :O
Uh, glæder du dig ikke ? Kæft et godt billede du har fået lagt ind der som dit profilbillede !!

Anmeld

31. august 2011

Maja_4000

MissChrista skriver:

Ahh. Super smart - så kan man lige spørge til råds når man har brug for det ;D lækkert! Hvordan kan det være, at hun er det?? :O
Uh, glæder du dig ikke ? Kæft et godt billede du har fået lagt ind der som dit profilbillede !!

Det er rigtig smart .. Desuden er det i et af kommunens "huse" .. Så vi slipper for at få 8 mødre + børn på besøg :b
Det er en gruppe for unge mødre .. Jeg er der frivilligt Men nogle er der fordi der skal holdes ekstra "opsyn" .. Et par stykker har været på kant med loven og sådan .. :b

Men den mg jeg var kommet i , var den yngste 32 .. Og de havde allesammen 2 børn .. Dét kunne jeg ikke overskue
Det er faktisk rigtig godt :b 

Og jo , jeg glæder mig .. Selvom jeg jo "ved" at alt er ok Hun bliver jo ikke tjekket i hoved og røv hver anden uge :b Men hun får ros hver gang .. Glæder mig mest til at min kæreste også hører det Hehe

Tak .. Synes også selv det er godt Og det er dit forresten også ! :b

Anmeld

31. august 2011

Mor Christa

Maja_4000 skriver:

Det er rigtig smart .. Desuden er det i et af kommunens "huse" .. Så vi slipper for at få 8 mødre + børn på besøg :b
Det er en gruppe for unge mødre .. Jeg er der frivilligt Men nogle er der fordi der skal holdes ekstra "opsyn" .. Et par stykker har været på kant med loven og sådan .. :b

Men den mg jeg var kommet i , var den yngste 32 .. Og de havde allesammen 2 børn .. Dét kunne jeg ikke overskue
Det er faktisk rigtig godt :b 

Og jo , jeg glæder mig .. Selvom jeg jo "ved" at alt er ok Hun bliver jo ikke tjekket i hoved og røv hver anden uge :b Men hun får ros hver gang .. Glæder mig mest til at min kæreste også hører det Hehe

Tak .. Synes også selv det er godt Og det er dit forresten også ! :b

hehe, ja.. Fangede ham lige i et godt øjeblik der hehe.
Ah ja okay - smart.. ikan godt forstå du ikke magtede 2. gangs mødre osv. Jeg selv har været heldig med min mg. De er SÅ søde (goså selvom jeg er den yngste hehe) men 8 i en gruppe??!!! Wow, degt er mange! Vi er kun 4 voksne og 4 børn .. Det er så hyggeligt at få dem på besøg - men kan nu godt se det smarte i, at holde det er offentligt sted, så mani kke skal stå og lave mad og gøre rent i timevis inden de kommer !!
Ah, jaa kan godt forstå det bliver fedt, at få besøg af SP mens kæresten er der !! det har min kæreste kun prøvet en gang desværre. Men det er også dejligt at kunne viderebringe de "gode nyheder" omkring vores søn hehe..

Anmeld

31. august 2011

Maja_4000

MissChrista skriver:

hehe, ja.. Fangede ham lige i et godt øjeblik der hehe.
Ah ja okay - smart.. ikan godt forstå du ikke magtede 2. gangs mødre osv. Jeg selv har været heldig med min mg. De er SÅ søde (goså selvom jeg er den yngste hehe) men 8 i en gruppe??!!! Wow, degt er mange! Vi er kun 4 voksne og 4 børn .. Det er så hyggeligt at få dem på besøg - men kan nu godt se det smarte i, at holde det er offentligt sted, så mani kke skal stå og lave mad og gøre rent i timevis inden de kommer !!
Ah, jaa kan godt forstå det bliver fedt, at få besøg af SP mens kæresten er der !! det har min kæreste kun prøvet en gang desværre. Men det er også dejligt at kunne viderebringe de "gode nyheder" omkring vores søn hehe..

Ja .. 8 Der er endda venteliste , hvis nogle skulle springe fra .. Caroline er den ældste og så er den yngste 3 måneder .. Så de er desværre nået meget forskelligt i udviklingen .. Men de andre mødre var så med mens de var gravide .. Det var også hyggeligt

Ja .. Vi skal ikke stå for en skid .. Sp'en handler ind og det hele xD Haha .. Så nu får jeg da lidt for mine skattepenge

Min kæreste har en ugentlig fridag , så vi plejer at ligge besøg der .. Men hun har faktisk kun været her 3 gange .. Da Caroline var 6 dage , 3 uger og 5 måneder Så det er ikke meget de ser hinanden (;

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.