Ihh, ja. Jeg er simpelthen nødt til at dele denne dag med Jer herinde. Jeg har simpelthen haft den vildeste HURRA-oplevelse i dag! Vi er jo lige flyttet og dermed fået ny kommune, og dermed ny SP. Aftalte så med min nye SP, at hun skulle komme forbi til Victors 9 - mdr tjek. (Ja, han bliver så først 9 mdr d 7 sep, men hun kom alligevel i dag )
da hun kom, hilste lille Victor jo bare som han plejer - han vinker og er MEGET glad - han har aldrig haft problemer med fremmede mennesker.
Vi snakkede lidt frem og tilbage, og SP så, at Victor kunne kravle og rejse sig op ad alt. hun var MEGET imponeret og sagde at det var tidligt.
Hun vejede og målte ham - Ja, han er jo en stoor dreng, men lige som han skal være siger hun 
vi fik lavet Boel testen og han fik topkarakter. Dog skal vi til lægen med hans tungebånd, som hun mente kunne være en smuuule stramt. Desuden skal vi ha' tjekket om han måske har en smule væske i det ene øre.
Og nå ja - så er han lige i tidlig trodsalder - han græder/skriger i protest når han skal skiftes, men det ville gå over så længe jeg bare fortsatte med at gøre hvad jeg gør nu. 
Ellers fik vi VIRKELIG kun ros. Hun roste mig ti lskyerne for det "job" jeg gør som mor. Hun var meget imponeret over, at jeg havde sådan styr på det hele - det var det hun sagde :O
Hvor er det FEDT at få et skulderklap på den måde. Altså, jojo.. Min mor kan da godt sige at hun synes vi har gjort det godt, men altså.. Det er bare ikke det samme som at høre det fra en "prof". Hun siger at han er SÅDAN et glad barn, og at hans glæde og tålmodighed afspejler sig i vores opdragelse af ham.
Så jeg er MEGET glad i dag.
Så spurgte jeg ind til det der med, at han vågner 2-3 gange i løbet af natten BARE for at få sin sut - og huns iger det er normalt at de begynder på det omkring 8 mdr, og at det skulle slutte af sig selv omkring 1 år, så jeg blev beroliget lidt dér.. Det var skønt 
Ja, ville bare dele min hurra-oplevelse med jer 
I slipper ikke for billeder fra den sidste tid
Here goes; min lille skat, Victor på snart 9 mdr
!!
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld