Sidste udkald...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. august 2011

Dinsen

Hvor er de flottte :-) er sikker på jeg vender tilbage når vores bebs kommer til verden ;-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2011

hekran

FjolleTrold skriver:

Prøver lige igen med billede

Hvor meget er porto egentlig? Jeg kan sagtens leve med den pude. Hit med den!

Anmeld

31. august 2011

FjolleTrold

nettemor skriver:

det kan jeg godt forstå men kan være jeg køber en af dig når bebs nr 2 bliver aktuel

Det er du altid velkommen til

Anmeld

31. august 2011

FjolleTrold

Dinsen skriver:

Hvor er de flottte :-) er sikker på jeg vender tilbage når vores bebs kommer til verden ;-)

Det er du hjertelig velkommen til

Anmeld

31. august 2011

FjolleTrold

Elvers skriver:

Den med det grønne stof i øverste venstre hjørne, er der sådan en, der kan sendes til Vesterbro?! den er virkelig flot

Det kan du tro den kan - sender dig en PB

Anmeld

31. august 2011

FjolleTrold

Jakob'sMor skriver:

Har du en i drengefarver? vil gerne købe den med uglerne - hvis du har en

Du får den med uglerne - sender dig lige en PM

Anmeld

31. august 2011

Loa

FjolleTrold skriver:

... for FjolleTrold puder. I hvert fald til 150 kr. Jeg går og venter på mit nye stof fra tyskland, og så har jeg syet de sidste puder af mit stof. Nu trænger jeg også til at se på noget nyt, så jeg glæder mig.

Den sidste pude med pink æbler er 2. sortering, da der er fejl i stoffet.

Gud hvor er de FANTASTISKE!!!!!!!

Nøj hvor ville jeg ønske Isabella var en lille bebs igen så jeg kunne få mig sådan en..........

(Bliver de egentlig mest brugt til baby der ikke kan sidde selv, eller også bare alm støtte til det lidt større barn der sidder i barnevogn?)

Anmeld

31. august 2011

FjolleTrold

Loa skriver:

Gud hvor er de FANTASTISKE!!!!!!!

Nøj hvor ville jeg ønske Isabella var en lille bebs igen så jeg kunne få mig sådan en..........

(Bliver de egentlig mest brugt til baby der ikke kan sidde selv, eller også bare alm støtte til det lidt større barn der sidder i barnevogn?)

Takker.

De bruges fra barnet kan holde hovedet selv og kan sidde med støtte - puden kan nemlig ligges lidt ned, så barnet ikke behøver sidde lige op og ned. Og så indtil man ikke synes længere. Den støtter godt i siden, så når barnet har helt styr på det der med at sidde, behøver man den jo ikke, meeeen... vi bruger den stadig i ny og næ

Anmeld

31. august 2011

Loa

FjolleTrold skriver:

Takker.

De bruges fra barnet kan holde hovedet selv og kan sidde med støtte - puden kan nemlig ligges lidt ned, så barnet ikke behøver sidde lige op og ned. Og så indtil man ikke synes længere. Den støtter godt i siden, så når barnet har helt styr på det der med at sidde, behøver man den jo ikke, meeeen... vi bruger den stadig i ny og næ

Iiiiiiih så bliver jeg næsten nød til at vente......

Syntes bare dem på billederne er vildt fede.... Flotte stoffer

Anmeld

1. september 2011

FjolleTrold

Tilbage er der nu: 1 robotpude og mariehønse puden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.