Sidste udkald...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.290 visninger
19 svar
0 synes godt om
31. august 2011

FjolleTrold

... for FjolleTrold puder. I hvert fald til 150 kr. Jeg går og venter på mit nye stof fra tyskland, og så har jeg syet de sidste puder af mit stof. Nu trænger jeg også til at se på noget nyt, så jeg glæder mig.

Den sidste pude med pink æbler er 2. sortering, da der er fejl i stoffet.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2011

Nettemor

hvor er de fede! sådan en må jeg ha til næste bebs. (men kunne godt tænke mig at sy selv ) har du selv fundet på designet eller?

Anmeld

31. august 2011

hekran

FjolleTrold skriver:

... for FjolleTrold puder. I hvert fald til 150 kr. Jeg går og venter på mit nye stof fra tyskland, og så har jeg syet de sidste puder af mit stof. Nu trænger jeg også til at se på noget nyt, så jeg glæder mig.

Nøøøj, må jeg ikke godt købe én af dig? En med pigemønster!!! Be be be! Skriv venligst betalingsmåde i en p.b., så skal jeg sørge for penge til dig!

Anmeld

31. august 2011

hekran

FjolleTrold skriver:

Kan faktisk rigtig godt lide den med æblerne. Er fejlen tydelig?

Anmeld

31. august 2011

FjolleTrold

nettemor skriver:

hvor er de fede! sådan en må jeg ha til næste bebs. (men kunne godt tænke mig at sy selv ) har du selv fundet på designet eller?

Jeg vil sige det på den måde, at du ikke kan finde et mønster i et blad eller bog. Og nej, jeg vil ikke af med mit

Anmeld

31. august 2011

FjolleTrold

Marita skriver:

Nøøøj, må jeg ikke godt købe én af dig? En med pigemønster!!! Be be be! Skriv venligst betalingsmåde i en p.b., så skal jeg sørge for penge til dig!

Det kan du da tro, at du må. Jeg har lige taget et billede, så kan du selv vurdere om fejlen er tydelig. Den vil ikke kunne ses, når den er i brug!

Prisen er 125 kr pp (som er 30 kr). De andre koster 150 kr. pp!

Anmeld

31. august 2011

FjolleTrold

Marita skriver:

Kan faktisk rigtig godt lide den med æblerne. Er fejlen tydelig?

Prøver lige igen med billede

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

31. august 2011

Nettemor

FjolleTrold skriver:

Jeg vil sige det på den måde, at du ikke kan finde et mønster i et blad eller bog. Og nej, jeg vil ikke af med mit

det kan jeg godt forstå men kan være jeg køber en af dig når bebs nr 2 bliver aktuel

Anmeld

31. august 2011

Jakob'sMor

Har du en i drengefarver? vil gerne købe den med uglerne - hvis du har en

Anmeld

31. august 2011

Elvers

Den med det grønne stof i øverste venstre hjørne, er der sådan en, der kan sendes til Vesterbro?! den er virkelig flot

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.