Lise skriver:
Tak for svar allesammen 
Men jeg savner stadig svar fra nogen, hvis barn ikke bare stoppede med at tisse om natten og selv bad sig af med bleen. Er der ikke nogen derude, der ligesom mig har et barn der har været lidt besværlig mht det der nattisseri, som har haft succes med at tage bleen væk?
Jeg tænker/håber at han hurtigt vil stoppe med at tisse (og lave) om natten eller morgenen i buksen, hvis han ingen ble har på, men jeg ved det jo ikke endnu. Og jeg er så bange for at gøre ham ked af det, hvis det ikke er en succes. Men jeg har på fornemmelsen at han sagtens kan styre det - men ved det som sagt ikke jo...
Den eneste grund til at vi ikke har gjort noget endnu, er at de har udsolgt af vådliggerlagner i vores nærmeste Jysk.
Niels ville have sin ble af inden den var helt tør om morgen. Jeg købte 2 våd ligger lagn i jysk og så gik vi ellers igang.
Det første lange stykke tid havde vi ham oppe ca en time efter han var kommet i seng og så igen når vi gik i seng omking 22-23 tiden og guderne skal vide han havde en del uheld.
Og så snakket vi med ham om det og på et tidspunkt mente han at han var klar til ikke at komme på toilet der ved 20 tiden og det gik ok.
Som det er nu klare han det hele selv vi kigger til ham når vi går i seng men han står selv op og tisser og henter vand.
Lad ham bestemme hvad han vil og tag det i hans tempo. Han er ved at være så gammel nu at han godt forstår hvad det er i siger og være med til selv og bestemme.
Bare mit forslag. Men forbered dig på at få skiftet sengetøj nogen gange
Joan
Anmeld