DAs mor skriver:
Min på knapt 5 år bruger også stadig ble om natten... Den er ikke tør om morgenen, men jeg ved ærligt talt ikke om han tisser i den om natten eller om han er doven om morgenen
Jeg har indtil videre valgt at han bare beholder den; har tænkt mig at spørge lægen om hvor længe det er "normalt" når vi skal til den der 5-års undersøgelse 
Men hvis han gerne vil selv og han har flere dage i træk hvor den er tør, ville jeg da prøve at lade ham sove uden! Måske 2 eller 3 dage og se hvordan det er gået. Bliver han ked af evt. uheld og siger han vil have ble på igen, vile jeg give ham det.
Jeg ved faktisk heller ikke helt om det er om morgenen, når han ligger og vågner - han er ikke typen der springer glad ud af sengen(!!! - absolut et lille B-menneske) - at han tisser (med mere) i den.
Jeg prøvede at få ham på toilettet som det første her til morgen, men han blev skidesur på mig. Det skulle jeg i hvert fald ikke bestemme
Han er vældig god til at holde sig i tiiiiimevis (lidt for lang tid, tænker jeg nogle gange) om dagen, og er altid svær at lokke til at tisse..
Nå, men - det kunne være man skulle alliere sig med sådan et tisselagen, og så prøve det. Og hvis han bliver ked af det, så på med den igen. Værre er det vel heller ikke 
Anmeld