Banker hovedet ind i tremmesengen om natten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. august 2011

Saram

Janni. skriver:

Silas er 5 mdr og har en sengerand magen til den du linker til her - bare i anden farve. Og det går fint med pladsen i hans tremmeseng 

Okay, så han har jo den kæmpe tykke. Tror lidt jeg vil gå efter en i mellemstørrelse, da hun godt kan lide at brede sig.

Men mange tak for dit svar ! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2011

Janni.

Saram skriver:

Okay, så han har jo den kæmpe tykke. Tror lidt jeg vil gå efter en i mellemstørrelse, da hun godt kan lide at brede sig.

Men mange tak for dit svar ! 

Ja det kommer jo nok lidt an på om de kan li at brede sig  Silas har haft denne sengerand siden han blev født, og sov efter kort tid i sin seng uden liften, så han har jo vænnet sig til den. Det gør nok også en del  

Håber du finder hvad du søger 

Anmeld

30. august 2011

Saram

SiljasMoar skriver:

Vil bare lige sige at min datter på 27 mdr stadig gør det og hun ligger i junior seng det simpelthen fordi hun ligget og vender og drejer sig

Jaer, ved godt at de stadig gør det, er heller ikk så meget problemet at hun gør det, men mere hvad man kunne gøre ved det. 

Anmeld

30. august 2011

MKBP

Profilbillede for MKBP
Saram skriver:

Hej ladies.

Min lille pige på 3 måneder sover i sin tremmeseng, og har indtil videre sovet rigtig godt i den.  

Nu er hun så begyndt at vende sit hovede så voldsomt at hun banker hovedet ind i sengen.   Hun vågner altid ved det, men begynder dog ikke at græde.. Hun taber bare sin sat og ser helt forvirret ud. 

Har i oplevet at jeres små gør det samme ? Hvad kan man evt. gøre for at gøre det bedre? 

// Sara Alrø, som er stolt af at være mor til lille Filuca Nora. 

Hey.

Min Karla på 6 mdr, har en dejlig TYK sengerand, lavet af en 7 cm'ers madras. Den er ensfarvet på ydersiden og har fine elefanter indeni, så der er lidt at kigge på, når hun skal falde i søvn  Så her er der ingen "tremme-mærker" i panden om morgenen !!

//Mette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.