Banker hovedet ind i tremmesengen om natten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.941 visninger
23 svar
0 synes godt om
30. august 2011

Saram

Hej ladies.

Min lille pige på 3 måneder sover i sin tremmeseng, og har indtil videre sovet rigtig godt i den.  

Nu er hun så begyndt at vende sit hovede så voldsomt at hun banker hovedet ind i sengen.   Hun vågner altid ved det, men begynder dog ikke at græde.. Hun taber bare sin sat og ser helt forvirret ud. 

Har i oplevet at jeres små gør det samme ? Hvad kan man evt. gøre for at gøre det bedre? 

// Sara Alrø, som er stolt af at være mor til lille Filuca Nora. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2011

AndreasMor84

Bruger du sengerand?

Anmeld

30. august 2011

K&S

Har du en sengerand i tremmesengen?

Anmeld

30. august 2011

Saram

Solstråle2011 skriver:

Bruger du sengerand?

Jep. 

Anmeld

30. august 2011

Saram

K&S skriver:

Har du en sengerand i tremmesengen?

Jep, det er der skam .. 

Anmeld

30. august 2011

K&S

Saram skriver:

Jep, det er der skam .. 

Så tror jeg det er et spørgsmål om tid, før hun lærer det

Og ellers kan du sætte lidt ekstra puder rundt i sengen, men det vil jo også formindske pladsen

Anmeld

30. august 2011

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Min søn gjorde det samme da han var mindre. Så jeg købte en sengesend der var mega tyk i det. Måske skulle du invistere(staves) i sådan en ?

Anmeld

30. august 2011

Saram

Aisha skriver:

Min søn gjorde det samme da han var mindre. Så jeg købte en sengesend der var mega tyk i det. Måske skulle du invistere(staves) i sådan en ?

Ja har godt set dem, men overvejer lidt hvor længe hun kan bruge den ? hun er jo alderede 3 mdr nu? 

Anmeld

30. august 2011

Saram

K&S skriver:

Så tror jeg det er et spørgsmål om tid, før hun lærer det

Og ellers kan du sætte lidt ekstra puder rundt i sengen, men det vil jo også formindske pladsen

Ja det havde jeg også overvejet - det er simpelthen fordi hun vil ligge med hovedet ind imod os, og så trykker hun sig helt op ad kanten, og så er det jo klart dt gør ondt når hun venter hovedet hurtigt.. 

Anmeld

30. august 2011

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Saram skriver:

Ja det havde jeg også overvejet - det er simpelthen fordi hun vil ligge med hovedet ind imod os, og så trykker hun sig helt op ad kanten, og så er det jo klart dt gør ondt når hun venter hovedet hurtigt.. 

Ay hvor sødt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.