Stella´s nye seng :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. august 2011

Isabeau

DAs mor skriver:

Davids var også med madras, men købte nu alligevel en ny, da jeg ikke synes om at bruge fremmede menneskers madrasser

Den her seng + madras er kun 3 mdr. gammel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2011

LinLin

Isabeau skriver:

Den her seng + madras er kun 3 mdr. gammel

Hmm... De stoppede med at producere den for 2½ år siden eller noget i den stil....

Anmeld

30. august 2011

Isabeau

DAs mor skriver:

Hmm... De stoppede med at producere den for 2½ år siden eller noget i den stil....

Så blir det da spændene og se hvad stand den er i?? Det var hvad jeg fik at vide... Måske det er madrassen som er ny? Håber jeg da...

Anmeld

31. august 2011

LinLin

Isabeau skriver:

Så blir det da spændene og se hvad stand den er i?? Det var hvad jeg fik at vide... Måske det er madrassen som er ny? Håber jeg da...

Det kan være

Er det ikke den samme som denne???? (lige det eneste billede jeg kunne finde - han har den nemlig ikke mere):

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

31. august 2011

Isabeau

DAs mor skriver:

Det kan være

Er det ikke den samme som denne???? (lige det eneste billede jeg kunne finde - han har den nemlig ikke mere):

Fuldtændig magen til er lige kommet hjem med den - fik hende forhandlet ned til halv pris, for ku` se, den ikke var ny eller 3 mdr. gammel som hun sagde i telefonen.

Fangede oz sig selv i og sige at hendes datter var 9 år gammel og først nu havde fået ny seng - den jeg købte havde de været rigtig glade for, men nu skulle datteren ha´ noget nyt.

Ups! Hva´? Men syns´ stadig den var så fin, så jeg købte den til kun 150 kr.

Anmeld

31. august 2011

LinLin

Isabeau skriver:

Fuldtændig magen til er lige kommet hjem med den - fik hende forhandlet ned til halv pris, for ku` se, den ikke var ny eller 3 mdr. gammel som hun sagde i telefonen.

Fangede oz sig selv i og sige at hendes datter var 9 år gammel og først nu havde fået ny seng - den jeg købte havde de været rigtig glade for, men nu skulle datteren ha´ noget nyt.

Ups! Hva´? Men syns´ stadig den var så fin, så jeg købte den til kun 150 kr.

Hehe - sejt! I øvrigt latterligt at lyve  

-godt jeg lige kunne genkende den, hva?

Anmeld

31. august 2011

Isabeau

DAs mor skriver:

Hehe - sejt! I øvrigt latterligt at lyve  

-godt jeg lige kunne genkende den, hva?

Jep

Anmeld

31. august 2011

numsefisk

Profilbillede for numsefisk

Smadder fin seng

http://miniministeren.blogspot.com/

Anmeld

1. september 2011

4kløver

Skriver du hvordan det går med at sove i den. Har som dig en pige som dig på snart 2 og en der kommer til dec. Så ville være rart afvide vis det er ok..
Syndes hun er for lille til at sove i "stor" seng.

Anmeld

1. september 2011

Isabeau

4kløver skriver:

Skriver du hvordan det går med at sove i den. Har som dig en pige som dig på snart 2 og en der kommer til dec. Så ville være rart afvide vis det er ok..
Syndes hun er for lille til at sove i "stor" seng.

Skal jeg nok

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.