Stella´s nye seng :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.217 visninger
19 svar
0 synes godt om
30. august 2011

Isabeau

Hej! Vidste ikke lige hvor jeg skulle sætte dette indlæg ind henne, men syns´ lige, jeg ville vise Stella´s  nye seng frem

Fandt den på GulogGratis til kun 300 kr., og min mor er igang med og sy lilla gardiner samt puder

Istedet for puslebordet, som Luna får (gravid 2. gang i uge 27 nu), får Stella bord og stole fra IKEA

Håber hun blir glad for det, og håber hun blir i sin seng om aftenen

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2011

An&Jo

Isabeau skriver:

Hej! Vidste ikke lige hvor jeg skulle sætte dette indlæg ind henne, men syns´ lige, jeg ville vise Stella´s  nye seng frem

Fandt den på GulogGratis til kun 300 kr., og min mor er igang med og sy lilla gardiner samt puder

Istedet for puslebordet, som Luna får (gravid 2. gang i uge 27 nu), får Stella bord og stole fra IKEA

hvor er det en fin seng..

min søn har os det der telt, jeg har valgt at sætte det op i hans boldebassin, så boldene nu ligger inde i teltet og ikke flyver nær så meget rundt i hele hytten.. Han elsker sit telt, og han gemmer sig derinde mange gange om dagen..

Anmeld

30. august 2011

Isabeau

An&Jo skriver:

hvor er det en fin seng..

min søn har os det der telt, jeg har valgt at sætte det op i hans boldebassin, så boldene nu ligger inde i teltet og ikke flyver nær så meget rundt i hele hytten.. Han elsker sit telt, og han gemmer sig derinde mange gange om dagen..

hvor smart :p og dejlig med lidt privatliv *hehe*

Anmeld

30. august 2011

An&Jo

Isabeau skriver:

hvor smart :p og dejlig med lidt privatliv *hehe*

ja lidt kreativ skal man være for at holde de dersens bolde ud af stuen.. og jeg tænker mange gange i løbet af en dag "hvorfor var det nu liiige han skulle have dem??"

men ja det er da godt han får lidt privatliv på den måde..

Anmeld

30. august 2011

LinLin

Isabeau skriver:

David havde også den der seng (vikare fra IKEA ) - jeg fandt den til 250,- dengang  Den er så fin og smart!

Anmeld

30. august 2011

Isabeau

An&Jo skriver:

ja lidt kreativ skal man være for at holde de dersens bolde ud af stuen.. og jeg tænker mange gange i løbet af en dag "hvorfor var det nu liiige han skulle have dem??"

men ja det er da godt han får lidt privatliv på den måde..

Hehe

Anmeld

30. august 2011

Isabeau

DAs mor skriver:

David havde også den der seng (vikare fra IKEA ) - jeg fandt den til 250,- dengang  Den er så fin og smart!

Jeg ved ikke hvor den er fra - fandt den på GulogGratis Men syns´ den var så fin, jeg måtte ha´ den 

At jeg så sparer en masse penge er jo rart, ellers havde jeg købt en i IKEA til 800 kr. eksl. madras.

Denne er med madras!

Anmeld

30. august 2011

B&J

Sikke en super sød seng sikke et super dejligt køb.. og hende værelse skal du da lige tage max billeder af når det er færdigt

Anmeld

30. august 2011

LinLin

Jeg ved ikke hvor den er fra - fandt den på GulogGratis Men syns´ den var så fin, jeg måtte ha´ den 

At jeg så sparer en masse penge er jo rart, ellers havde jeg købt en i IKEA til 800 kr. eksl. madras.

Denne er med madras!

Davids var også med madras, men købte nu alligevel en ny, da jeg ikke synes om at bruge fremmede menneskers madrasser

Anmeld

30. august 2011

Isabeau

B&J skriver:

Sikke en super sød seng sikke et super dejligt køb.. og hende værelse skal du da lige tage max billeder af når det er færdigt

Skal jeg nok Glæder mig til at komme igang og det blir færdig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.