Fodtøj i dagpleje

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. august 2011

*A*

De skal ikke kunne gå for at bruge prewalkers (deraf navnet;-). Agulus og Bundgård laver nogle virkelig lækre nogen af slagsen til ca 300 kr pr par. Og deres dagplejemor sagde lige i dag at de faktisk er ret vandtætte.

Lige et spørgsmål: Hvorfor giver du dem tøj på i dp som ikke må blive beskidt? Ingen kritik, bare en undren.

Alt deres tøj må blive beskidt... Jeg kunne aldrig finde på at sende dem afsted i noget som ikke kan tåle at få makrel i tomat på eller lign.

Jeg spurgte bare fordi jeg synes at der ser så træls ud at sokkerne er helt smadrede når jeg henter dem...

Jeg er godt klar over at prewalkers er fodtøj til børn inden de kan gå. Pre for før/inden...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2011

*A*

Lone Jakobsen skriver:

hvad med et par alm. futter. måske i læder?

flere af mine dagplejebørn bruger futter. men generelt fortæller jeg forældrene at her bliver børnene altså beskidte. de får lov til at tumle, lege og undersøge alt, og det slider på tøjet

så en mulighed kan også være at du giver dem de ældste strømper på de har. så gør det ikke så meget at de bliver slidte og beskidte.

Må lige finde nogle skindfutter...

Anmeld

29. august 2011

*A*

Lou87 skriver:

Min pige har en kravle/gå sko fra skofus fra skoringen..
Den bruger hun både inde og ude.. (da hun jo ikk går helt endnu)
Den sys jeg er god.

Dem må jeg lige se på...

Anmeld

29. august 2011

*A*

Puller skriver:

Ja det er de fløjlsfutter fra melton. De er gode. Vores dp sagde at hjemmesko med blød bund var bedst, så det ikke gjorde så ondt hvis de kom til at træde på hinandens fingre.

Prewakers skoende er fra bundgaard. Hvis du søger efter dem på babyhit.dk kan du se hvad der er for nogle.

Vores dreng kan heller ikke gå endnu, derfor vil jeg ikke give ham rigtige sko. Men han rejser sig op af alt, går langs sofabordet og går ved hælp af vores fodskammel eller stole.

SUPER! Tusind tak for dit svar... Fedt du lige smed et link...

Anmeld

29. august 2011

mullesmith2

Mine drenge er også startet i dagpleje og de går heller ikke endnu, de bruger bare almindelige futter sådan nogen fløjelsfutter og så har de et par bundgaard prewalker sko hver de bruger både ude og inde også.

Anmeld

29. august 2011

Faith

*A* skriver:

Alt deres tøj må blive beskidt... Jeg kunne aldrig finde på at sende dem afsted i noget som ikke kan tåle at få makrel i tomat på eller lign.

Jeg spurgte bare fordi jeg synes at der ser så træls ud at sokkerne er helt smadrede når jeg henter dem...

Jeg er godt klar over at prewalkers er fodtøj til børn inden de kan gå. Pre for før/inden...

Nåh så misforstod jeg dig. Det må du undskylde.

Jeg havde osse store problemer med at greje hvilket fodtøj de skulle have på i starten. men da jeg så opdagede prewalkers var jeg bare solgt. De er SÅ gode, sidder vildt godt på deres fødder og så er de bare virkelig lækre at se på osse. Lidt dyrt når man skal have 2 par, men de er virkelig pengene værd.

Anmeld

29. august 2011

*A*

Faith skriver:

Nåh så misforstod jeg dig. Det må du undskylde.

Jeg havde osse store problemer med at greje hvilket fodtøj de skulle have på i starten. men da jeg så opdagede prewalkers var jeg bare solgt. De er SÅ gode, sidder vildt godt på deres fødder og så er de bare virkelig lækre at se på osse. Lidt dyrt når man skal have 2 par, men de er virkelig pengene værd.

Det er helt ok... Det er heller ikke altid nemt at gennemskue hvad folk mener på skrift  Jeg roder mig i hvert fald nogle gange ud noget... Hehe...

Jeg må lige have tjekket de prewalkers ud... Google is my friend

Anmeld

29. august 2011

Faith

*A* skriver:

Det er helt ok... Det er heller ikke altid nemt at gennemskue hvad folk mener på skrift  Jeg roder mig i hvert fald nogle gange ud noget... Hehe...

Jeg må lige have tjekket de prewalkers ud... Google is my friend

Anmeld

29. august 2011

*A*

Faith skriver:

Vil du ikke anbefale at jeg køber dem i en fysisk butik (så drengen kan prøve dem) fremfor at bestille dem online?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.