Fodtøj i dagpleje

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.508 visninger
18 svar
0 synes godt om
29. august 2011

*A*

Hej,

Så er mine drenge startet i dagpleje. Det går rigtig godt og de kravler rundt. Desværre synes jeg at deres strømper bliver så beskidte når de kravler rundt, så derfor vil jeg gerne vide hvilke "sko"/fodtøj i river jeres børn på i dagpleje/vuggestue.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2011

Lone Jakobsen

er det når de leger indenfor eller udenfor at strømperne bliver beskidte?

Anmeld

29. august 2011

*A*

Lone Jakobsen skriver:

er det når de leger indenfor eller udenfor at strømperne bliver beskidte?

Indenfor... Altså de bliver ikke møg beskidte, men jeg kan bare se at de bliver lidt beskidte og slidte... Det skal siges at der IKKE er beskid hos vores dagplejer!

Anmeld

29. august 2011

Puller

Vi har købt de der skindfutter/prewakers til vores dreng som han bruger når de er ude, da de ikker suger vandet, så har han uldstrømper på i dem. Når de er inde har han sådan nogle bløde fløjlsfutter på.

Anmeld

29. august 2011

Lone Jakobsen

hvad med et par alm. futter. måske i læder?

flere af mine dagplejebørn bruger futter. men generelt fortæller jeg forældrene at her bliver børnene altså beskidte. de får lov til at tumle, lege og undersøge alt, og det slider på tøjet

så en mulighed kan også være at du giver dem de ældste strømper på de har. så gør det ikke så meget at de bliver slidte og beskidte.

Anmeld

29. august 2011

*A*

Puller skriver:

Vi har købt de der skindfutter/prewakers til vores dreng som han bruger når de er ude, da de ikker suger vandet, så har han uldstrømper på i dem. Når de er inde har han sådan nogle bløde fløjlsfutter på.

Fløjlsfutterne: Er det dem fra Melton?

Prewalkers: Kan jeg google det? Altså de kan jo ikke gå endnu

Anmeld

29. august 2011

Lou87

Min pige har en kravle/gå sko fra skofus fra skoringen..
Den bruger hun både inde og ude.. (da hun jo ikk går helt endnu)
Den sys jeg er god.

Anmeld

29. august 2011

Puller

*A* skriver:

Ja det er de fløjlsfutter fra melton. De er gode. Vores dp sagde at hjemmesko med blød bund var bedst, så det ikke gjorde så ondt hvis de kom til at træde på hinandens fingre.

Prewakers skoende er fra bundgaard. Hvis du søger efter dem på babyhit.dk kan du se hvad der er for nogle.

Vores dreng kan heller ikke gå endnu, derfor vil jeg ikke give ham rigtige sko. Men han rejser sig op af alt, går langs sofabordet og går ved hælp af vores fodskammel eller stole.

Anmeld

29. august 2011

Faith

*A* skriver:

De skal ikke kunne gå for at bruge prewalkers (deraf navnet;-). Agulus og Bundgård laver nogle virkelig lækre nogen af slagsen til ca 300 kr pr par. Og deres dagplejemor sagde lige i dag at de faktisk er ret vandtætte.

Lige et spørgsmål: Hvorfor giver du dem tøj på i dp som ikke må blive beskidt? Ingen kritik, bare en undren.

Anmeld

29. august 2011

Faith

Faith skriver:

De skal ikke kunne gå for at bruge prewalkers (deraf navnet;-). Agulus og Bundgård laver nogle virkelig lækre nogen af slagsen til ca 300 kr pr par. Og deres dagplejemor sagde lige i dag at de faktisk er ret vandtætte.

Lige et spørgsmål: Hvorfor giver du dem tøj på i dp som ikke må blive beskidt? Ingen kritik, bare en undren.

Hov der skulle selvfølgelig stå Angulus.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.