Mousser UDEN husblas...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. august 2011

Den lykkelige

nettemor skriver:

ja god ide og du kan sikkert godt finde nogle prøvekaniner det plejer i hvert fald ikke være problemet her

Nej det osse rigtig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2011

iris-mor

Man kan godt lave mousse uden husblas. Der har været skrevet en del om det herinde. Håber jeg ved at oppe dig får folk til at huske så du kan få hjælp/svar

Anmeld

29. august 2011

Den lykkelige

iris-mor skriver:

Man kan godt lave mousse uden husblas. Der har været skrevet en del om det herinde. Håber jeg ved at oppe dig får folk til at huske så du kan få hjælp/svar

Nå ok.. kan bare ikke finde nogle når jeg søger på det.. kigger lige igen.. men tak..

Anmeld

29. august 2011

iris-mor

Den lykkelige skriver:

Nå ok.. kan bare ikke finde nogle når jeg søger på det.. kigger lige igen.. men tak..

Jeg fandt den anden, men kan ikke finde ud af at linke, så jeg oppede den. Det hedder vist noget med ansgar og bør ligge i kageklubben nu

Anmeld

30. august 2011

Den lykkelige

iris-mor skriver:

Jeg fandt den anden, men kan ikke finde ud af at linke, så jeg oppede den. Det hedder vist noget med ansgar og bør ligge i kageklubben nu

Ej tusind tak.. kigger lige på det

Anmeld

31. august 2011

linemus

Du kan købe noget pulver i fx helsekostforretninger, der hedder agar agar. Det er lavet af tang, men smager ikke af noget. Det giver ca. samme effekt som husblas.

- Line

Anmeld

31. august 2011

Den lykkelige

linemus skriver:

Du kan købe noget pulver i fx helsekostforretninger, der hedder agar agar. Det er lavet af tang, men smager ikke af noget. Det giver ca. samme effekt som husblas.

- Line

Ej hvor godt!! Perfekt.. tusind tak..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.