Mousser UDEN husblas...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10.242 visninger
16 svar
0 synes godt om
29. august 2011

Den lykkelige

Jeg ville vildt gerne prøve f.eks.:
Bountymousse
Hyldenlomst/Lime mousse
Appelsin mousse osv osv...
Men kan kun finde opskrifter med husblas.. har i ikke nogle uden?? Behøver ikke være ovenstående.. men bare hvad som helst..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2011

Bryndis

Den lykkelige skriver:

Jeg ville vildt gerne prøve f.eks.:
Bountymousse
Hyldenlomst/Lime mousse
Appelsin mousse osv osv...
Men kan kun finde opskrifter med husblas.. har i ikke nogle uden?? Behøver ikke være ovenstående.. men bare hvad som helst..

Jeg har lavet en hindbærmousse uden husblas.
Der er en opskrift på det inde under opskrifter i kageklubben.

Anmeld

29. august 2011

Den lykkelige

Bryndis skriver:

Jeg har lavet en hindbærmousse uden husblas.
Der er en opskrift på det inde under opskrifter i kageklubben.

Ja det er også hindbærmousse uden husblas jeg plejer lave.. Bare stif flødeskum, hindbær og yoghurt og vanilie.. Men nu ville jeg gerne prøve noget nyt.. men bare ikke det husblas..
KAn man lave det med alt slages frugt tror du?? Måske blende ananas?? Men den er jo mere våd.. og en sppelsin er jo faktisk kun vand..

Anmeld

29. august 2011

Bryndis

Den lykkelige skriver:

Ja det er også hindbærmousse uden husblas jeg plejer lave.. Bare stif flødeskum, hindbær og yoghurt og vanilie.. Men nu ville jeg gerne prøve noget nyt.. men bare ikke det husblas..
KAn man lave det med alt slages frugt tror du?? Måske blende ananas?? Men den er jo mere våd.. og en sppelsin er jo faktisk kun vand..

Jeg tror det kommer lidt an på frugten. Men så skal man måske bare komme med neutral yoghurt i.

Anmeld

29. august 2011

Den lykkelige

Bryndis skriver:

Jeg tror det kommer lidt an på frugten. Men så skal man måske bare komme med neutral yoghurt i.

Hmm ja ok.. men tør næsten ikke gå igang..  Men mousse er åbenbart altid med husnlas..

Anmeld

29. august 2011

Bryndis

Den lykkelige skriver:

Hmm ja ok.. men tør næsten ikke gå igang..  Men mousse er åbenbart altid med husnlas..

Du kan bare prøve og lave en lille portion først.

Men ja der skal åbenbart altid husblas i. Jeg bryder mig ikke rigtig om at arbejde med det.

Anmeld

29. august 2011

Nettemor

Den lykkelige skriver:

jeg ville bare springe ud i det hvis jeg var dig. lav en lille portion og prøv dig frem. det kan ikke gå værre end at du skal have fat i nogle hindbær og lave den i stedet

Anmeld

29. august 2011

Den lykkelige

Bryndis skriver:

Du kan bare prøve og lave en lille portion først.

Men ja der skal åbenbart altid husblas i. Jeg bryder mig ikke rigtig om at arbejde med det.

Jeg har det ligesom dig.. og kan heller ikke lide tanken om hvad det er lavet af  

Anmeld

29. august 2011

Den lykkelige

nettemor skriver:

jeg ville bare springe ud i det hvis jeg var dig. lav en lille portion og prøv dig frem. det kan ikke gå værre end at du skal have fat i nogle hindbær og lave den i stedet

Ja men hvis man så putter det i kagen og det ender med at blive total smasket.. så er hele kagen ødelagt.. så må jeg prøve lave en "prøve" kage..

Anmeld

29. august 2011

Nettemor

Den lykkelige skriver:

Ja men hvis man så putter det i kagen og det ender med at blive total smasket.. så er hele kagen ødelagt.. så må jeg prøve lave en "prøve" kage..

ja god ide og du kan sikkert godt finde nogle prøvekaniner det plejer i hvert fald ikke være problemet her

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.