Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Malunsesmutti skriver: Åååh nej, måske nok som i modellen til pige, bare med firkantet lomme og stjerner HÅBER VIRKELIG du kan finde sådan et mønster
Åååh nej, måske nok som i modellen til pige, bare med firkantet lomme og stjerner HÅBER VIRKELIG du kan finde sådan et mønster
Det gør jeg helt sikkert - mønsteret har jeg fra en bog fra bibloteket. Har lige bestilt den igen idag - Skulle kunne afhente den den 5. hvis den bliver afleveret til tiden.
Tegnede nemlig kun det af jeg selv skulle bruge til min dreng.
Så fang mig lige om en god uges tid
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Wow, de er fede!
piadas skriver: Wow, de er fede!
Mnage tak
Wow lækre bukser, mon de kan lave ned i en str 68..... De er super flotte pg lækker farve... og uglestoffet.... lækkert
Mette&Alexander skriver: Wow lækre bukser, mon de kan lave ned i en str 68..... De er super flotte pg lækker farve... og uglestoffet.... lækkert
Vil gerne vende tilbage om de kan laves i den str - bogen jeg har tegnet møsnteret af er fra bibloteket .
Kan ikke huske hvor langt det går ned - men er skrevet op til den og skulle gerne kunne hente den om en lille uges tid.
Så hiv fat i mig der
bullerbassen skriver: Det gør jeg helt sikkert - mønsteret har jeg fra en bog fra bibloteket. Har lige bestilt den igen idag - Skulle kunne afhente den den 5. hvis den bliver afleveret til tiden. Tegnede nemlig kun det af jeg selv skulle bruge til min dreng. Så fang mig lige om en god uges tid
Det vil jeg helt sikkert prøve at huske, og hvis ikke jeg husker det, må du meget gerne sende mig en reminder!
Malunsesmutti skriver: Det vil jeg helt sikkert prøve at huske, og hvis ikke jeg husker det, må du meget gerne sende mig en reminder!
bullerbassen skriver: ha ha jamen så et eller andet hi hi tænkte du var god til at synge.. Det ville jeg så gerne kunne, har sagt at i mit næste liv vil jeg være sanger . Og min søde mand siger jeg nok snart skal begynde og øve mig
ha ha jamen så et eller andet hi hi tænkte du var god til at synge.. Det ville jeg så gerne kunne, har sagt at i mit næste liv vil jeg være sanger . Og min søde mand siger jeg nok snart skal begynde og øve mig
Ha ha griner Jeg gad også godt kunne synge, så det lyder godt, men så skal jeg nok også øve mig lidt )
Selvom jeg synger hver dag på mit arbejde (pædagog i bh), men de er jo ligeglad med hvordan det lyder, bare man har det sjovt
Frejasmor skriver: Ha ha griner Jeg gad også godt kunne synge, så det lyder godt, men så skal jeg nok også øve mig lidt ) Selvom jeg synger hver dag på mit arbejde (pædagog i bh), men de er jo ligeglad med hvordan det lyder, bare man har det sjovt
Ha ha ja de er nemlige fuldstændig ligeglade - arbejder selv i børnehave men øvelse gør mester
bullerbassen skriver: Ja som lovet blev ugens syprojekt et par pige overalls. Lavet i babyfløjl med med ugle stof inden i Bukserne er str 86/92 - Mangler dog knapper .... Overvejer trykknapper eller alm knapper
Ja som lovet blev ugens syprojekt et par pige overalls.
Lavet i babyfløjl med med ugle stof inden i
Bukserne er str 86/92 - Mangler dog knapper ....
Overvejer trykknapper eller alm knapper
De er rigtig søde
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128