Så blev det til et par pige overalls :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. august 2011

bullerbassen

LouiseVous skriver:

Wouw

tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2011

Vial

bullerbassen skriver:

Avvvssss 3000 ( TUSIND ) på sko GISP... Ja det er ski ikke billigt og da slet ikke med 2 der skal have hele tiden...

Kender det alt for godt... Der er så meget der skal købes forår & efterår .

Jamen helt billige er de nok ikke - Hvis du " bare " skal bruge dem til vuggestuen ( var de ikke startet i dagpleje ??? )

Umiddelbart tænker jeg 200 inkl men igen har ikke sat mig fast..

Har lavet et par drenge også - du følger bare med .. Der kommer flere hen af vejen

De "overgår" til vuggestue om små 3 uger. Dagplejeløsningen fungerede ikke rigtig her i familien. Desværre.

Hvis du skal have bluser til drengene så tjek lige denne her: http://www.zara.com/webapp/wcs/stores/servlet/cate gory/dk/en/zara-W2011/118260/T-shirts

Er da helt vildt med de der dyreprint.. hahaha.

Anmeld

29. august 2011

bullerbassen

KaMa skriver:

De "overgår" til vuggestue om små 3 uger. Dagplejeløsningen fungerede ikke rigtig her i familien. Desværre.

Hvis du skal have bluser til drengene så tjek lige denne her: http://www.zara.com/webapp/wcs/stores/servlet/cate gory/dk/en/zara-W2011/118260/T-shirts

Er da helt vildt med de der dyreprint.. hahaha.

Nå ok det var da træls nu I lige var kørt ind...

De er fine men her er kontoen ( også ) lukket  De har så meget tøj alle sammen , den eneste der mangler er hvis mig

Anmeld

29. august 2011

Caroline86

kæft hvor er de flotte!!!! og jeg kan godt lide det der stof Laura bruger sine bukser i det stof MEGET

Anmeld

29. august 2011

bullerbassen

Caroline86 skriver:

kæft hvor er de flotte!!!! og jeg kan godt lide det der stof Laura bruger sine bukser i det stof MEGET

ja og farven er bare så flot - kan slet ikke lige beskrive hvad den er.

Troede ikke du kunne lide ugler - Tænk kan slet ikke huske I har fået med ugler

Har lige bestilt nået baby fløjl hjem som kommer i morgen , de så så fedt ud på billedet - glæder mig til at se det

Anmeld

29. august 2011

Caroline86

bullerbassen skriver:

ja og farven er bare så flot - kan slet ikke lige beskrive hvad den er.

Troede ikke du kunne lide ugler - Tænk kan slet ikke huske I har fået med ugler

Har lige bestilt nået baby fløjl hjem som kommer i morgen , de så så fedt ud på billedet - glæder mig til at se det

ja, det ligner lidt koral og så alligevel knapt så "fesen" i farven.. hmm! Det var ikke så pænt sagt om koral, men tror du ved hvad jeg mener

Anmeld

29. august 2011

bullerbassen

Caroline86 skriver:

ja, det ligner lidt koral og så alligevel knapt så "fesen" i farven.. hmm! Det var ikke så pænt sagt om koral, men tror du ved hvad jeg mener

Ja ved det ski ikke ... syntes den ser lyserød / fersken / orange  .. bum bum med flot det er den..

Anmeld

29. august 2011

millesofie

bullerbassen skriver:

Altså man skal jo starte et sted - det gjorde jeg også ...

jo mere man laver jo bedre bliver det

takker

det er altid rart med lidt opbakning

Anmeld

29. august 2011

bullerbassen

millesofie skriver:

takker

det er altid rart med lidt opbakning

Anmeld

30. august 2011

IngenKoPåIsen

bullerbassen skriver:

Skal prøve og se efter mønster til str - har nemlig p.t kun denne.

Prøvet at lave lidt nye så de ikke bliver ens  også som de er lavet i modellen eller bare med stjerner & lomme

Åååh nej, måske nok som i modellen til pige, bare med firkantet lomme og stjerner  HÅBER VIRKELIG du kan finde sådan et mønster

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.