Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
LouiseVous skriver: Wouw
Wouw
tak
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
bullerbassen skriver: Avvvssss 3000 ( TUSIND ) på sko GISP... Ja det er ski ikke billigt og da slet ikke med 2 der skal have hele tiden... Kender det alt for godt... Der er så meget der skal købes forår & efterår . Jamen helt billige er de nok ikke - Hvis du " bare " skal bruge dem til vuggestuen ( var de ikke startet i dagpleje ??? ) Umiddelbart tænker jeg 200 inkl men igen har ikke sat mig fast.. Har lavet et par drenge også - du følger bare med .. Der kommer flere hen af vejen
Avvvssss 3000 ( TUSIND ) på sko GISP... Ja det er ski ikke billigt og da slet ikke med 2 der skal have hele tiden...
Kender det alt for godt... Der er så meget der skal købes forår & efterår .
Jamen helt billige er de nok ikke - Hvis du " bare " skal bruge dem til vuggestuen ( var de ikke startet i dagpleje ??? )
Umiddelbart tænker jeg 200 inkl men igen har ikke sat mig fast..
Har lavet et par drenge også - du følger bare med .. Der kommer flere hen af vejen
KaMa skriver: De "overgår" til vuggestue om små 3 uger. Dagplejeløsningen fungerede ikke rigtig her i familien. Desværre. Hvis du skal have bluser til drengene så tjek lige denne her: http://www.zara.com/webapp/wcs/stores/servlet/cate gory/dk/en/zara-W2011/118260/T-shirtsEr da helt vildt med de der dyreprint.. hahaha.
De "overgår" til vuggestue om små 3 uger. Dagplejeløsningen fungerede ikke rigtig her i familien. Desværre. Hvis du skal have bluser til drengene så tjek lige denne her: http://www.zara.com/webapp/wcs/stores/servlet/cate gory/dk/en/zara-W2011/118260/T-shirtsEr da helt vildt med de der dyreprint.. hahaha.
Nå ok det var da træls nu I lige var kørt ind...
De er fine men her er kontoen ( også ) lukket De har så meget tøj alle sammen , den eneste der mangler er hvis mig
kæft hvor er de flotte!!!! og jeg kan godt lide det der stof Laura bruger sine bukser i det stof MEGET
Caroline86 skriver: kæft hvor er de flotte!!!! og jeg kan godt lide det der stof Laura bruger sine bukser i det stof MEGET
ja og farven er bare så flot - kan slet ikke lige beskrive hvad den er.
Troede ikke du kunne lide ugler - Tænk kan slet ikke huske I har fået med ugler
Har lige bestilt nået baby fløjl hjem som kommer i morgen , de så så fedt ud på billedet - glæder mig til at se det
bullerbassen skriver: ja og farven er bare så flot - kan slet ikke lige beskrive hvad den er. Troede ikke du kunne lide ugler - Tænk kan slet ikke huske I har fået med ugler Har lige bestilt nået baby fløjl hjem som kommer i morgen , de så så fedt ud på billedet - glæder mig til at se det
ja, det ligner lidt koral og så alligevel knapt så "fesen" i farven.. hmm! Det var ikke så pænt sagt om koral, men tror du ved hvad jeg mener
Caroline86 skriver: ja, det ligner lidt koral og så alligevel knapt så "fesen" i farven.. hmm! Det var ikke så pænt sagt om koral, men tror du ved hvad jeg mener
Ja ved det ski ikke ... syntes den ser lyserød / fersken / orange .. bum bum med flot det er den..
bullerbassen skriver: Altså man skal jo starte et sted - det gjorde jeg også ... jo mere man laver jo bedre bliver det
Altså man skal jo starte et sted - det gjorde jeg også ...
jo mere man laver jo bedre bliver det
takker
det er altid rart med lidt opbakning
millesofie skriver: takker det er altid rart med lidt opbakning
bullerbassen skriver: Skal prøve og se efter mønster til str - har nemlig p.t kun denne. Prøvet at lave lidt nye så de ikke bliver ens også som de er lavet i modellen eller bare med stjerner & lomme
Skal prøve og se efter mønster til str - har nemlig p.t kun denne.
Prøvet at lave lidt nye så de ikke bliver ens også som de er lavet i modellen eller bare med stjerner & lomme
Åååh nej, måske nok som i modellen til pige, bare med firkantet lomme og stjerner HÅBER VIRKELIG du kan finde sådan et mønster
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128